וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "יהיה לי עצוב לא לשחק בלבן על דשא"

האמריקנית הגיבה לכך שמארגני ווימבלדון יאפשרו לטניסאים לשחק בבגדים בצבע הלאום. על הטורניר: "הוא יהיה אדיר"

סרינה וויליאמס הניפה החודש את התואר החמישי שלה בווימבלדון כשניצחה בגמר את אגניישקה רדוואנסקה הפולניה. עכשיו, האמריקנית מתכוננת במרץ לזכות בתואר נוסף על הדשא של מועדון "אול אינגלנד", הפעם במדלית זהב באולימפיאדת לונדון 2012. מארגני הטורניר, שדורשים בווימבלדון לבוש לבן לחלוטין, נאלצים להתגמש בטורניר האולימפי ויאפשרו לשחקנים ללבוש בגדים בצבעי הלאום שלהם וסרינה כבר מתרגשת לקראת הטורניר.

"בהחלט יהיה מוזר לשחק עם בגדים צבעוניים", אמרה האמריקנית, "אפילו כשאני משחקת על משטח הדשא במקומות אחרים אני מרגישה שאני צריכה ללבוש לבן. זה הולך להיות רגע די עצוב בשבילי". לסרינה וויליאמס יש כבר שתי מדליות זהב מתחת לחגורה, כשזכתה בזוגות יחד עם אחותה ונוס ב-2000 וב-2008. פרט לטורניר הזוגות, תנסה וויליאמס לזכות במדליה גם ביחידות, שם היא תנסה להגיע מעבר לרבע הגמר בו עצרה ב-2008.

"אני חושבת שככל שהשנים חולפות הטורניר האולימפי הופך להיות חשוב יותר לשחקנים", אמרה סרינה, "אני חושבת שזה ממש מגניב שיש לי את ההזדמנות לשחק. אני חושבת שזה אדיר. שיחקתי בשתי אולימפיאדות, שזה די אדיר, ויש לי שתי מדליות זהב שזה אפילו טוב יותר. כטניסאית יוצא לך לשחק בטורנירי גרנד סלאם, האולימפיאדה היא בונוס".

אולימפיאדה לונדון בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully