וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ערן זהבי ומאמן פאלרמו במסלול התנגשות?

הקשר תורגל בכנף וביקש הסברים טקטיים, המאמן ענה: "שאל מי שיודע". עוד מסאנינו: "התפקיד שזהבי רוצה לא מעניין אותי"

מעמדו של ערן זהבי בפאלרמו ממשיך להיות לא ברור. לאחר קיץ מלא בספקולציות לגבי מעבר אפשרי בהשאלה לקייבו או אטאלנטה, השחקן פתח את האימונים עם הרוסאנרו וכבר הספיק להיתקל במאמן החדש, ג'וזפה סאנינו. המאמן ממשיך לתרגל באימונים שיטת משחק של 4-4-2 והוא מנסה את הישראלי בתור שחקן כנף. זהבי לא מרוצה מהשינוי ובמהלך אחד האימונים ביקש הקשר ממאמנו הוראות טקטיות לגבי העמדה. סאנינו התעצבן וענה: "שאל מישהו שיודע", ואילו זהבי הקשיב וביקש את העזרה מקשר הרכש פרנקו בריינצה.

במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (חמישי) התייחס סאנינו באריכות למעמדו של זהבי: "הוא שחקן עם יכולות טכניות, אבל לפני הכל הוא צריך להבין דבר אחד: יש גבול לכמה אנחנו מסוגלים לסבול. התפקיד שהוא רוצה למלא במגרש לא מעניין אותי. דיברתי איתו והסברתי לו שהכדורגל באיטליה שונה מכל מקום אחר בו הוא שיחק. אמרתי לו לשאול שחקנים ששיחקו באיטליה בתפקיד שאני רוצה ממנו שדורש הקרבה.

"לא בשביל זה אנחנו משחקים בסרייה A. להתבגר פירושו לחסוך גרוש כל יום עד שאתה הופך למיליונר. מה שאתה לומד היום, הופך אותך לשחקן טוב יותר מחר. זהבי צריך להתאמן בדבקות כדי להתחזק. אני משאיר אותו בסגל כי אני רוצה להריץ את הקבוצה", סיכם המאמן.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully