וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל ניצחה את אוקראינה 68:74

החבורה של אריק שיבק השיגה ניצחון שלישי וזכתה בטורניר ההכנה על אף מחצית ראשונה חלשה. טיוס (17 נק') ואוחיון בלטו

נבחרת ישראל סיימה הערב (חמישי) כמנצחת של טורניר ההכנה באוקראינה, כאשר גברה על הנבחרת המארחת 68:74 בכך השלימו שחקניו של אריק שיבק טורניר מוצלח מבחינתם, שכלל גם נצחונות על בלארוס ורומניה, מספר שבועות לפני פתיחת משחקי המוקדמות ליורובאסקט 2013. יש לציין כי גם הערב, בדומה לצמד המשחקים הראשונים בטורניר, נאלץ שיבק להסתדר ללא שלושת כוכביו: עומרי כספי, ליאור אליהו ויותם הלפרין.

נבחרות ישראל ואוקראינה עומדות דקת דומיה לפני המשחק ביניהן. איגוד הכדורסל
המשחק נפתח בדקת דומיה לזכר הרוגי הפיגוע בבולגריה/איגוד הכדורסל

כמו מול רומניה ובלארוס, כך גם הערב לא הציגה הנבחרת יכולת גדולה בלשון המעטה. במחצית הראשונה ההגנה הישראלית נראתה רע מאוד, בפרט בכל הנוגע לריבאונד ההגנה, ועם זאת, יש לזכור כי מדובר בשלב הראשוני של תקופת הההכנה, ולקוות כי גם היכולת תשתפר עם הזמן, וההגנה תהיה יותר דומה לזו שקיבלנו ב-20 הדקות האחרונות, במהלכן עצרה ישראל את יריבתה על 25 נקודות בלבד. עד שיחליט על הסגל הסופי, שיתף פעם נוספת הערב שיבק את מרבית שחקניו, כשנקודות האור שוב היו יוגב אוחיון, גיא פניני ואלכס טיוס (17 נקודות). כשכספי, אליהו והלפרין יצטרפו לסגל סביר להניח כי הנבחרת כולה תשתנה ותשתפר, ועד אז, המאמן בסך הכל יכול להיות מרוצה. בעיקר מהתוצאות.

שחקן נבחרת ישראל יוגב אוחיון. איגוד הכדורסל
מחצית שניה טובה מאוד. אוחיון/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

נבחרת ישראל פתחה עם יוגב אוחיון, ניצן חנוכי, גיא פניני, אלכס טיוס ואלישי כדיר. טיוס המשיך ביכולתו הטובה והאיש היה הבולט של הנבחרת בפתיחה, אלא שהאוקראינים שלטו בצבע ובריבאונד ההתקפה ועלו ליתרון 13:21. אוחיון הצליח לצמק במעט, אך הרבע הראשון הסתיים ב-21:26 לאוקראינה. בפיגור 30:23 לקח שיבק פסק זמן והמשיך בריבוי החילופים שלו, ושלשות של יובל נעימי וגל מקל בצירוף נקודות של עידו קוז'יקרו השלימו מהפך והעלו את ישראל ל-37:39. אולם המילה האחרונה היתה שייכת למארחת, שירדה לחדרי ההלבשה כשהיא מוליכה 41:43.

ההגנה הישראלית נראתה קצת יותר טוב בפתיחת המחצית השניה, ולמרות החטאת דאנק של אלישי כדיר הוליכה הנבחרת 50:56. אלא שסטיב בארט ג'וניור ששיחק בליגת העל בעשור הקודם תפר שלשה וסיפק אסיסט נאה, ועם העליה לרבע המכריע צימקה אוקראינה ל-56:55. חמש נקודות יפות של אוחיון קבעו 57:63, 7 דקות לסיום. בארט צימק עם ארבע נקודות זריזות, אך פניני ענה עם שלשה חשובה בדרך ל-63:70, 3 דקות לסיום. משם אוקראינה כבר לא חזרה, כאשר את המסמר האחרון נעצה ישראל עם האלי-הופ יפה בין מקל וטיוס, כ-50 שניות לסיום.

קלעו לנבחרת ישראל: אלכס טיוס 17 נקודות (6 ריבאונדים), גיא פניני 13 (6 אסיסטים, יוגב אוחיון 12, אלישי כדיר 10 (8 ריבאונדים), גל מקל 7, עידו קוז'יקרו 6, יובל נעימי 3, ניצן חנוכי 3, אפיק ניסים 2, אורי קוקיה 1.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

שחקן נבחרת ישראל אלכס טיוס. איגוד הכדורסל
מנקודות האור של ישראל בטורניר. טיוס/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully