וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: הנבחרת סיימה מחנה אימון מסכם

הג'ודאים ימריאו בשבוע הבא ללונדון. המאמן אורן סמדג'ה: "אף אחד לא חשב שנגיע עם כזו כמות של ספורטאים לאולימפיאדה"

נבחרת הג'ודו סיימה היום (חמישי) את מחנה האימונים המסכם שלה לקראת האולימפיאדה. במחנה שנערך בשבוע האחרון בקיבוץ גונן שבצפון השתתפו אליס שלזינר, אריק זאבי, גולן פולק, סוסו פלאלשווילי וטומי ארשנסקי, והמאמנים אורן סמדג'ה, פאבל גוסין ושני הרשקו.

במחנה נערכו לג'ודאים שני אימונים ביום, כמו גם אימונים מנטליים, צפייה בדי.וי.די של קרבות היריבים הפוטנציאליים באולימפיאדה וניתוח היריבים.האימונים כללו קרבות בדופק גבוה. המאמנים הדגישו כי חלק מהקרבות באולימפיאדה מסתיימים בהחלטות שופטים וקרבות שכאלה מוכרעים על פי נחישות הג'ודאי במהלך הקרב.

במהלך האימונים התמודדו עם כל אחד מהג'ודאים בין שלושה לארבעה יריבי אימון שהתחלפו ביניהם, כשכל יריב אימון מותאם ליריבים הפוטנציאליים באולימפיאדה. בחלק מהאימונים תורגלו קרבות בני 12 דקות בהם תוך כדי הקרבות התחלפו יריבי אימון (קרב ג'ודו אורך 5 דקות). כמו כן, נערכו בדיקות דופק בין קרב לקרב כדי לבדוק את התאוששות הספורטאים בלחצים גבוהים. המאמנים הביאו את הג'ודאים לדופק גבוה ובדקו את רמת התיפקוד שלהם בתנאים של לחץ פיסי ומנטלי, תוך דגש על סבולת, נחישות, וכושר.

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה, סיכם את המחנה: "עצם זה שהג'ודו הישראלי שולח חמישה ספורטאים לאולימפיאדה מעידה על איכות הנבחרת שלנו. לפני שנה אף אחד לא חשב שנגיע עם כזו כמות של ספורטאים ללונדון, והנה אנחנו עומדים היום, לאחר מחנה אימון מצוין, עם נבחרת ברמה גבוהה, כשצריך לזכור שחלק מהם רק בתחילת שנות העשרים שלהם".

במהלך השבוע הבא תמריא נבחרת הג'ודו ללונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully