וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ששבסקי: "לנבחרת ספרד הקו הקדמי הטוב ביותר"

מאמן הדרים טים התראיין ל"מארקה" הספרדי והתייחס ליחסיו עם השחקנים. "העובדה שאני לא ב-NBA תרמה לקרבה בינינו"

נבחרת ארצו הברית תפגוש הערב (חמישי) את נבחרת בריטניה במנצ'סטר וחברי הנבחרת האמריקאית ממשיכים להיות האטרקציה הגדולה בבריטניה בימים אלו. בין אימון אחד למשנהו, התפנה מאמן הנבחרת מייק ששבסקי להתראיין ל"מארקה" הספרדי, שם סיפר ארוכות על ענייניה של הנבחרת האמריקאית.

מאמנה האגדי של מכללת דיוק התייחס לשאלת המוכנות של הנבחרת האמריקאית, לאחר שכבר צברה ביטחון מחודש עם הזכייה בזהב בבייג'ינג 2008. "אני חושב שהטורנירים ששיחקנו ב-2002, 2004 ו-2006 היו קריאת השכמה מאוד גדולה עבורנו. התקשינו מאוד מול שאר הנבחרות והבנו כבר שהדברים כבר לא יבואו לנו בקלות. אני לא חושש משאננות, כי אני מאמין שקריאת ההשכמה ההיא עדיין מהדהדת בשחקנים".

"אין לי שום קושי לאמן סופרסטארים כמו אלו שיש בנבחרת", המשיך ששבקי. "נכון שאני לא מאמן ב-NBA, אבל אני חושב שזה דווקא עובד לטובתי. אני מאמן את הנבחרת כבר שבע שנים ויצרתי קשרים נהדרים עם השחקנים. בעיניי העובדה שאני לא מאמן בליגה תרמה לכך הרבה. אף אחד מהם מעולם לא התחרה נגדי כך שלא יכלו להיווצר משקעים או תחושה שאני היריב שלהם. המפגש שלי עם השחקנים הוא תמיד סביב מטרה משותפת. אני מאמין שיש לזה משמעות גדולה".

בנוגע ליריבות שעשויות להתחרות עם האמריקאים ראש בראש, התקשה ששבסקי לקבוע מי תהיה היריבה שהכי תקשה על האמריקאים. ששבסקי אף התייחס לנבחרת ספרד, שמתיימרת להיות היריבה הבולטת של האמריקאים. "אני שונא לדבר על נבחרות ספציפיות, יש הרבה קבוצות מצוינות שמגיעות לטורניר. ארגנטינה עדיין מסוכנת עם ג'ינובילי וסקולה, צרפת, רוסיה, ליטא וברזיל גם הן מצוינות. ספרד מגיעה עם סגל מלא והיא נבחרת נהדרת שמשחקת עם אותו סגל כבר הרבה שנים. אני לא יודע אם הכי טובה מבין אלו שהזכרתי, אבל בהחלט אפשר לומר שיש לה את הקו הקדמי הטוב בטורניר, עם האחים גאסול ואיבקה".

"אם לא נזכה במדליית זהב כמובן שזו תהיה אכזבה עצומה. המטרה שלנו, ואנחנו לא מסתירים את זה, היא אך ורק לזכות בזהב, אבל יקרה מה שיקרה בלונדון, לא נצא משם בתחושה של כישלון", חתם ששבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully