וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אם נפסיד, עוד ישללו לנו את האזרחות"

הבלק ממבה התייחס לאפשרות שהאמריקאים יפסידו את מדליית הזהב. "עבורנו, זה לזכות בזהב או לא לחזור לארצות הברית"

קובי בריאנט על תקן אביגדור ליברמן? הנבחרת האמריקאית, המתמיירת להיקרא "דרים טים", ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחקים האולימפיים ואילו בריאנט די חושש ממצב בו הנבחרת האמריקאית לא תענה על הציפיות. אחרי שהשווה בין ה"דרים טים" המקורית שליהטטה באולימפיאדת ברצלונה 1992 ובין זו הנוכחית והצית דיון נרחב בתקשורת האמריקאית, המשיך הגארד לייצר עניין עם התבטאויות מעניינות.

בריאנט התראיין לתקשורת הבריטית, ערב משחקם של האמריקאים מול בריטניה במנצ'סטר, וניסה להסביר לאנגלים הבורים בכדורסל בדרך כלל, כיצד דומה נבחרת ארצות הברית לנבחרת הכדורגל של בריטניה. "עבור הנבחרת שלנו, זה או לזכות במדליית זהב או בכלל לא לחזור לארצות הברית. עוד יכולים לשלול ממנו את האזרחות אם לא נצליח במשימה", התבדח ה"בלק ממבה".

"זה דומה מאוד לסיטואציה של הנבחרת שלכם בכדורגל, כי הלחץ והציפיות דומים. אבל אנחנו מסתכלים על זה כהזדמנות. קודם כל, הגעתי לכאן בשביל לזכות במדליית זהב. חוץ מזה, לשחק זה כבוד גדול לייצג את המדינה ולהיות בנבחרת שהמדינה שלה מצפה אך ורק לזהב".

גם הפורוורד קווין לאב התייחס למשחק הערב וליכולת הפושרת בניצחון על ברזיל: "ב-NBA, כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת ביום נתון, לכן אנחנו צריכים לזכור את זה גם בנבחרת בכל ערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully