וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדלי קינג הודיע על פרישה מכדורגל

הבלם ששיחק במשך כל הקריירה בטוטנהאם נכנע לפציעות ותולה את הנעליים בגיל 31. יחזיק בתפקיד ייצוגי במועדון

בלם טוטנהאם לדלי קינג הודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל בגיל 31 וזאת לאחר שסבל בשנים האחרונות משורה של פציעות. קינג, ששיחק במשך כל הקריירה שלו אצל התרנגולים, קיבל תפקיד ייצוגי במועדון. הפציעות הקשות מהן סבל קינג הובילו לכך שהוא שיחק רק 21 משחקי ליגה בשנתיים האחרונות. הופעתו האחרונה במדי התרנגולים הייתה בהפסד 1:0 לק.פ.ר בחודש אפריל.

קינג אמר: "הייתי במועדון מאז שאני ילד. זה תמיד היה המועדון שלי והיה קשה לי לדמיין אותי לובש מדים של קבוצה אחרת. אני יודע שנדיר למצוא היום שחקנים ששיחקו במועדון אחד, אבל האתגר לקחת את המועדון לצמרת תמיד גרם לי הנאה. אני רוצה להודות לכל אנשי המועדון ולאוהדים. הפסדתי הרבה משחקים בשנים האחרונות, אבל אוהדי הספרס גילו סבלנות ותמכו בתקופות הקבוצות. לצערי הפציעות וחוסר היכולת להתאמן הובילו לסיום הקריירה".

"התרומה של לדלי למועדון מדהימה", אמר הבעלים דניאל לוי. "הוא נלחם בפציעות בשנים האחרונות וזה מעיד על האופי שלו. הוא סיפק הופעות בסטנדרטים גבוהים וגם מנהיגות נהדרת. לדלי הוא מודל לחיקוי לשחקנים צעירים וחשוב שימשיך לחזק את קשרי המועדון עם הקהילה".

הבלם רשם את הופעת הבכורה שלו בטוטהאם בחודש מאי 1999 ורשם 323 הופעות במדי המועדון בהן כבש 14 שערים. בנוסף, רשם 21 הופעות במדי נבחרת אנגליה אותה ייצג ביורו 2004 ובמונדיאל 2010.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully