וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט מתלונן על כאבי גב

לאצן נופקה מיטה אורטופדית חדשה, לאחר שהתלונן על המיטה במתחם האימונים בבירמינגהאם. הג'מייקנים חוששים למצבו

כבר מכין את הקרקע לכישלון? יוסאין בולט נחת עם המשלחת הג'מייקנית בבריטניה וכבר יש לו השגות. בולט, שהפסיד במקצים ל-100 ו-200 מטרים במבחנים הג'מייקנים לחברו יוהאן בלייק, מתכונן יחד עם המשלחת הג'מייקנית למשחקים בבירמינגהאם. החדשות המדאיגות הן שבולט מתלונן בימים האחרונים על כאבים בגבו התחתון.

אנשי המקצוע והצוות המלווה את המשלחת הג'מייקנית נזעקה לעזרה במהירות. עבור בולט נופקה מיטה אורטופדית שיוצרה במיוחד עבורו, בהתראה קצרה במיוחד. בכלל, הג'מייקנים מתלוננים על אורכן של המיטות עליהם הם נזקקים לישון במתחם האימונים באוניברסיטת בירמינגהאם. לטענתם, המיטות מתאימות אך ורק לאתלטים נמוכים.

"היה חשש גדול שיוסאין ירגיש לא בנוח במיטה שלו", אמרה, מנהלת אגף הספורט באוניברסיטה, זנה וולרידג'. "מאמן המשלחת גלן מילס ביקש ממני כאמצעי בטיחות לנפק לו מזרן אורטופדי מיוחד וחדש. באותה הזדמנות גם יצרנו קשר עם חברה לייצור מיטות כדי שתנפק לנו מיטות אחרות לאתלטים הג'מייקנים. שמחנו לעזור למשלחת הג'מייקנית, למרות שזה לא היה בתוכניות".

הג'מייקנים ימשיכו להתכונן למשחקים במתחם האימונים באוניברסיטת בירמינגהאם עד יום חמישי הבא, אז יגיעו בסופו של דבר ללונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully