וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטר סמניה תישא את דגל דרום אפריקה בלונדון

הרצה שעוררה הדים לפני שלוש שנים בשל זהותה המינית אמרה: "השנה אני יכולה להתמקד בריצה שלי, השאר שייך לעבר"

קסטר סמניה נבחרה לשאת את דגל דרום אפריקה בטקס הפתיחה של האולימפיאדה בלונדון. האתלטית בת ה-21 זכתה לכבוד כבר באולימפיאדה הראשונה שבה היא משתתפת, שלוש שנים לאחר המהומה שיצרה התעלומה האם היא גבר או אישה והבדיקות שעברה.

יושב ראש הוועד האולימפי של דרום אפריקה טאבי רדי סיפר כי בוועד התלבטו אם לתת את התפקיד גם לאוסקר פיסטריוס, האצן שרץ עם תותבות במקום רגליו, השחיין קמרון ואן דר בורג והקופץ לרוחק קוסטו מוקואנה. סמניה היא אלופת העולם לשעבר בריצה ל-800 מטר כשבשנה שעברה היא זכתה במדליית הכסף. באולימפיאדה הנוכחית היא נחשבת לתקווה הגדולה של דרום אפריקה להביא מדליה לצידם של ואן דר בורג והשחיין צ'אד לה קלוס.

"זה שייך לעבר", אמרה סמניה בהתייחס לחדשות שעלו בעבר. "צריך להתרכז בעתיד. אני לא צריכה להתעסק עם הדברים האלה עכשיו. אני יכולה להתמקד בריצה שלי, זה הכל. בכל שנה שבה אני מתאמנת, אני הופכת להיות אתלטית נינוחה יותר. אני גם יודעת למה חשוב להקשיב וממה להתעלם. אני תמיד מנסה לרוץ הכי טוב שאפשר, אבל לפעמים אני לא עושה את זה ואני צריכה להתמודד עם ביקורות. אנשים שואלים שאלות שגורמות לך להיות עצובה, אבל אני תמיד צריכה להישאר חיובית".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully