וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזמה בפנאתינייקוס, ג'וואי בברצלונה

אקס מכבי תל אביב עובר לפאו, בארסה מתחזקת בענק האוסטרלי שחתם לעונה אחת. נוצ'יוני יישאר בקאחה לבוראל

אקס מכבי תל אביב סטפון לאזמה יחזק בעונה הקרובה את פנאתינייקוס. הירוקים שחיפשו שחקן שיחליף את מייק באטיסט שעזב אחרי תשע עונות לפנרבחצ'ה אולקר החליטו לצרף את הפורוורד/סנטר שמשחק בליגת הקיץ עם בוסטון.

לאזמה שיחק בעונה החולפת בספרד בקבוצת אוברדוירו איתה הוא סיים במקום ה-13 בליגה. ב-34 משחקים הוא העמיד 10.9 נקודות בממוצע למשחק ו-6.3 ריבאונדים. בין השאר שיחק לאזמה גם בספרטק סנט פטרסבורג, אליה עבר אחרי הקדנציה הקצרה במכבי תל אביב ופרטיזן בלגרד, וב-NBA הוא שיחק במשך שנתיים בגולדן סטייט ומיאמי.

חיזוק מעניין נוסף שייך לברצלונה, שהחליטה לחזק את הקו הקדמי עם צירופו של ניית'ן ג'וואי. הענק האוסטרלי חתם על חוזה לעונה אחת אצל האלופה הספרדית אחרי שבעונה שעברה הוא שיחק בקאזאן וסייע לה להגיע עד לרבע הגמר ביורוליג. לג'וואי היו 15 הופעות ביורוליג עם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק. כמו כן, בליגת ה-VTB הוסיף הסנטר המצוין 11.5 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-16 משחקים, ובליגה הרוסית הוא סיפק 7.1 נקודות. לפני קאזאן, ג'וואי שיחק עונה אחת בפרטיזן בלגרד וזכה עימה בשלושה תארים (אליפות, הליגה האדריאטית והגביע הסרבי).

* קאחה לבוראל הודיעה באופן רשמי כי פורוורד הקבוצה אנדרס נוצ'יוני חתם לעונה נוספת. הארגנטינאי בן ה-33 חזר לויטוריה, בה פרץ לתודעה בתחילת שנת ה-200 באמצע העונה החולפת והעמיד במדיה ממוצעים של 9.7 נקודות למשחק. נוצ'יוני שיחק בעבר במשך 8 עונות ב-NBA, בשיקאגו, סקרמנטו ופילדלפיה.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully