וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן ג'יימיסון יצטרף ללייקרס

הפורוורד הותיק (36) עוזב את קליבלנד ויחתום לעונה אחת עם קובי ונאש. דיווחים: הווארד יצטרף גם הוא, ביינום יעבור לקאבס

נראה שהלייקרס לא מפסיקים להתחזק, והיום (חמישי) הם החליטו לצרף גם את אנטואן ג'יימיסון, שיחתום על חוזה לעונה אחת. ג'יימיסון יצטרף לקובי בריאנט וסטיב נאש, שממשיכים להפוך למועמדים רציניים לזכות בתואר בעונה הבאה. הפורוורד בן ה-36 יגיע על תקן שחקן משלים ויעזוב את קליבלנד אחרי שנתיים.

ג'יימיסון יתאחד כעת עם המאמן מייק בראון, שעבד בקאבס כשג'יימיסון הועבר לשם במהלך עונת 2009/10. למרות ששארלוט, ברוקלין וגולדן סטייט חיזרו אחריו, ג'יימיסון בחר בלייקרס. כידוע, ג'יימיסון שיחק עד היום בקבוצות בינוניות (גולדן סטייט, דאלאס, וושינגטון וקליבלנד) ומעולם לא עבר את הסיבוב השני בפלייאוף. אולי הפעם הנתון הזה ישתנה.

ג'יימיסון קלע בעונה החולפת 17.2 נקודות בממוצע למשחק, למרות שהוא קלע באחוזים נמוכים (40.3). במהלך הקריירה הוא קלע 19.5 נקודות למשחק.

עדיין בלייקרס, דיווחים בארצות הברית מספרים שהלייקרס עשויים להיעזר בקליבלנד כדי לצרף את דוויט הווארד. איך זה יקרה? הקאבס יצרפו את אנדרו ביינום תמורת כמה בחירות דראפט ותמורת אנדרסון ורז'או. כך הלייקרס יקבלו את הווארד בתמורה לשחרורו של ביינום, ואורלנדו תקבל את ורז'או ובחירות דראפט.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully