וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה ניצחה את פולין 73:76

18.7.2012 / 22:15

הנבחרת של דרוקר הדהימה את אחת הנבחרות הטובות ביבשת, ורחוקה ניצחון על בלגיה מדרג א'. דרוקר: "ניצחון מעורר השראה"

נבחרת העתודה של ישראל רשמה הערב (רביעי) את אחד מהישגיה הגדולים בשנים האחרונות כשניצחה את פולין, אחת הנבחרות החזקות באירופה, 73:76. הנבחרת של שרון דרוקר נתנה פייט גדול לפולנים, והוליכה ברוב שלבי המחצית השנייה כשהיא נהנית מיכולת נהדרת של שון דאוסן שהפתיע מהספסל עם 19 נקודות, בתוספת משחק נהדר של בר טימור ואור סולומון. כעת ישראל זקוקה לניצחון מחר (20:30) על נבחרת בלגיה שהביסה הערב את בולגריה ב-20 הפרש, והיא שבה לדרג א' ממנו נשרה בשנת 2009.

ישראל פתחה בחמישייה עם בר טימור, גיא לביא, אור סולומון, עוז בלייזר ורם אליאספור. פולין העדיפה פתחה חזקה ועלתה ל-0:8 אחרי 2 וחצי דקות. דקות נהדרות של בר טימור הורידו את ההפרש ל-2 נקודות בלבד, 4 דקות לסוף הרבע. שתי שלשות של שון דאוסן שעלה מהספסל קבעו 22:22 בסוף הרבע הראשון. אלון אברמוביץ' העלה את ישראל ליתרון ראשון מהקו בתחילת הרבע השני. הפולנים שיחקו לא רע, אבל שון דאוסן המשיך להצטיין ושמר את ישראל במשחק. אור סולומון נכנס גם הוא לעניינים וישראל ירדה למחצית בפיגור מינימלי, 39:38.

אור סולומון החזיר את ישראל ליתרון בתחילת המחצית השנייה, אך הפולנים התאוששו מהר וברחו ליתרון 42:47. שלשה של אור סולומון ו-7 נקודות רצופות של גיא לביא, נתנו לישראל יתרון 5, 4 דקות לסוף רבע שלישי. דאנק של קרנובסקי עצר ריצת 0:12 של הנבחרת, אך מיד שלשה של בלייזר קבעה 51:59 לישראל. נקודה נוספת של בלייזר מהקו קבעה 51:60 לישראל בסוף הרבע השלישי.

ז'יקובסקי פתח את הרבע האחרון בצורה מדהימה עם שלוש שלשות רצופות, וקבע 64:64, 6 וחצי דקות לסיום, מה שחייב את שרון דרוקר לקחת פסק זמן. גיא לביא המשיך את היכולת המרשימה שלו במחצית השנייה וביחד עם בר טימור החזירו את ישראל ליתרון 6, 5 דקות לסיום. אור סולומון ובן אלטיט עצרו ניסיון קאמבק ראשון של הפולנים, אך היריבה לא ויתרה, וניצלה טעויות של ישראל להוריד ל-76:73, 45 שניות לסיום. לפולין הייתה הזדמנות לחזור אחרי החטאה של אלטיט, אך לא ניצלה זאת, ולמרות החטאות עונשין של סולומון, ירדה ישראל עם ניצחון ענק 73:76.

קלעו לישראל: שון דאוסן 19 ו-6 ריבאונדים, אור סולומון 17 ו-8 ריבאונדים, בר טימור 15 ו-6 אסיסטים, גיא לביא 11 ו-6 איבודים, בן אלטיט 6 ו-6 ריבאונדים, עוז בלייזר 4, אלון אברמוביץ' ורם אליאספור 2 כל אחד. כן שותפו: דולב דראפיץ' ולירז אריאלי. בלטו בפולין: פרמיזלב קרנובסקי 19, מיכל מיכאלק ומטיוז פונטיאק 15 כל אחד.

דרוקר: "זה ניצחון מעורר השראה"

המאמן שרון דרוקר אמר בסיום: "בחדר ההלבשה לפני המשחק אמרנו שאין נבחרות בעולם שעוברות מה שישראלים עוברים וצריך לשחק עם כבוד, גאווה וזיק בעיניים ונוכיח לכולם שאנחנו מנצחים דווקא פה על האדמה הזו. היה משחק מעורר השראה, הבחורים נתנו מה שיש להם מול קבוצה גדולה פיזית שמשחקת שנים יחד, אבל אנחנו כל הזמן תלויים בעצמנו וגם מחר. אנחנו מרגישים שזה ניצחון גדול, אבל המשחק הגדול הבא כבר מחר. כולם מרוכזים ונבוא למשחק אחד כדי להעלות את ישראל לדרג א' כי לשם אנחנו שייכים".

בעקבות הפיגוע בבורגס, החליט ממלא מקום יושב ראש האיגוד אבנר קופל שכל נבחרות ישראל הנמצאות בחו"ל ישחקו ביומיים הקרובים על סרטים שחורים על גופיות המשחק ויבקשו מהמארגנים לקיים דקת דומייה לזכר הנפגעים.

נבחרת העתודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully