וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סזאר סיילו: "מאמין שברזיל תזכה ביותר מ-10 מדליות"

זוכה הזהב ב-50 מטר חופשי בבייג'ינג אופטימי במיוחד: "העובדה שנארח ב-2016 גורמת לנו להרגיש ביטחון"

השחיין הברזילאי סזאר סיילו נשמע אופטימי מאוד לקראת פתיחת האולימפיאדה. תשעה ימים נותרו עד ליריית הפתיחה לאולימפיאדת לונדון 2012 וזוכה מדלית הזהב ב-50 מטר סגנון חופשי מבייג'ינג כבר מתאמן בלונדון ומוכן להמר שברזיל תחזור מבירת אנגליה עם יותר מ-10 מדליות.

מספר המדליות בהן זכתה בסין לפני ארבע שנים. מי שזכו בזהב פרט לסיילו בבייג'ינג היו הקופצת לרוחק מארוון מאגי ונבחרת כדורעף הנשים של ברזיל. סיילו, שיתחרה ב-50 ו-100 מטר חופשי ושליחים 100X4, אומר שברזיל תזכה בכמות מדליות גדולה יותר בשל התמיכה הגדולה שהספורטאים מקבלים מהמדינה וההרגשה הטובה שיש במדינה בשל העובדה שיארחו את האולימפיאדה ב-2016.

"אנחנו יכולים לזכות בהרבה יותר מדליות ממה שזכינו בבייג'ינג", אמר סיילו לעיתונאים במחנה האימונים של ברזיל בקריסטל פאלאס והוסיף כי אינו מודאג ממזג האוויר הגשום: "בסאו פאולו מזג האוויר די דומה. אפרורי רוב הזמן, על אף שאני ציפיתי למעט יותר שמש. המטרה הכי חשובה מבחינתי היא לשחות הכי מהר שאני יכול ולייצג את המדינה שלי בצורה הכי טובה שאפשר לעשות.

"בנוסף, אני רוצה לזכות שוב במדלית זהב ב-50 ולעשות את המיטב שלי ב-100". סיילו התייחס לשאלה האם העובדה שהצליח באולימפיאדה הקודמת מוסיפה לו ביטחון ואמר: "אני מתחיל מההתחלה ואף אחד לא חושב על מה שהיה בעבר. שיאן העולם ומי שסיים במקום התשיעי בשנה שעברה נלחמים על אותו הדבר בדיוק ואתה חייב להילחם כאילו זו הפעם הראשונה בה אתה משתתף".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully