וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסה בונסו: "יש לנו נבחרת טובה, ניתן פייט לארה"ב"

סנטר נבחרת בריטניה מוכן לקרב מול נבחרת הכוכבים של ששבסקי: "הם שורכים שרוכים כמונו ולובשים מכנסיים כמונו"

נבחרות הכדורסל שישתתפו באולימפיאדה כבר עורכות את ההכנות שלהן לקראת הטורניר האולימפי וביום חמישי תשחק בריטניה נגד נבחרת ארצות הברית עמוסת הכוכבים. בינתיים, התפנה סנטר נבחרת בריטניה פופס מנסה בונסו להעניק ראיון לטלגרף, בו דיבר על הציפיות מהמשחקים האולימפיים וההתרגשות לקראת הטורניר. מנסה בונסו רשם 61 הופעות NBA בחמש קבוצות שונות בליגה, אבל מעולם לא באמת השיג חוזה ארוך טווח שכל כך רצה. אולי עכשיו, כשהוא בן 28, המטרה הכי גדולה שלו היא להצטיין מול נבחרת ארצות הברית כדי לנסות ולעשות רושם על קבוצות NBA.

"ארצות הברית היא נבחרת טובה יותר מכל נבחרת אחרת בעולם, אבל היא יכולה לשחק רק עם חמישה שחקנים בבת אחת", אמר מנסה בונסו שהלך לשחק בארצות הברית בגיל 14 על מלגת כדורסל, "הם שורכים את השרוכים בנעליים בדיוק כמונו, לובשים מכנסיים כמונו ומדממים כמונו והולכים למקלחות כמונו. כיריבים, צריך להסתכל עליהם רק כעל חמישה שחקנים שנגדך.

"אין טעם לשחק נגד נבחרת ארצות הברית אם אתה לא בא להתחרות ברצינות. אני הולך להגיע למשחק מול ארצות הברית כדי לקוות שהם יוציאו את המיטב מאיתנו. אנחנו רוצים לגרום להם להבין שהכדורסל הבריטי כאן ושלא יחשבו שהם יגיעו לניצחון אוטומטי כאן. יש לנו נבחרת טובה ונתחרה מולם. לואל דנג הוא שחקן אולסטאר ואחד השחקנים הכי אנדררייטד בליגה. אני שיחקתי ב-NBA, רוב ארצ'יבאלד שיחק ב-NBA וג'ואל פרילנד חתם בפורטלנד. אנחנו משחקים במנצ'סטר נגד הנבחרת הכי טובה בעולם, זו חגיגה".

על עתידו באופן אישי אמר מנסה בונסו, שעזב את בשיקטאש אחרי שזכה איתה בדאבל בעונה החולפת, אמר הסנטר: "אני תחרותי מאוד ואולי עקבתי קצת יותר מדי אחרי ה-NBA. זו אולי קלישאה, אבל יש הרבה פוליטיקה ב-NBA. פשוט לא הייתי מוכן להתפשר על שני הכי טוב ולכן לא סיימתי עונה באף מועדון. לא הייתי מוכן להיות השחקן ה-15 בסגל. אני לא מסתכל לאחור ואם אצטרך לסיים את הקריירה באירופה, אהיה לגמרי בסדר עם זה. נהניתי מעונה מצוינת בטורקיה ואני נהנה מאוד מסגנון החיים באירופה. אני עדיין שאפתן ואם אשחק באירופה, ארצה להיות השחקן הכי טוב באירופה".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully