וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלי ווסטברוק מועמד למכבי ראשון לציון

הגארד ששיחק בליגת הקיץ במדי אורלנדו עשוי להצטרף לקבוצה מעיר היין שעוקבת אחרי יכולתו של קיצ'ן. איידן גם כן מועמד

במכבי ראשון לציון עוקבים בימים אלה אחרי ביצועיו של הגארד דרווין קיצ'ן בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי דנבר נאגטס. קיצ'ן קיבל רמיזות מאנשי דנבר כי הם מעוניינים לצרפו למחנה הסופי של הקבוצה, אך לא ברור האם בראשון לציון יסכימו למהלך ללא פיצוי כספי מאחר והשחקן מחזיק בחוזה לעונה הבאה. השחקן עצמו צפוי לעבור ניתוח להסרת דורבן מרגלו לאחר ליגת הקיץ.

בינתיים מי שנמצא בלאס וגאס הוא מאמן הקבוצה אפי בירנבוים שהתרשם ממספר שחקנים אך בינתיים הכתומים מנסים לבצע מהלך דווקא על שחקן ששיחק בליגת הקיץ באורלנדו, צ'ארלי ווסטברוק. בקבוצה ביצעו בדיקה לגבי השחקן, שעדיין לא ידוע האם יתקבל למחנה הסופי של אורלנדו, לאחר שרשם 8 נקודות במשחקים שהסתיימו בסוף השבוע שעבר.

ווסטברוק (23, 1.93) הוא יליד מילווקי ובוגר מכללת דרום דקוטה מהשנה האחרונה. במהלך העונה החולפת רשם במכללה 18.7 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק. הגארד אף ניסה את מזלו במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' והרשים עם 12.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים בממוצע. למרות המספרים היפים לא הצליח ווסטברוק להבחר בדראפט ה-NBA.

מלבד קיצ'ן חתומים בשורות הכתומים לעונה הבאה גם הסנטר אדריאן יוטר, הישראלים ניצן חנוכי, אייל שולמן, עמית בן דוד ואור סולומון. הסנטר איגור נסטרנקו הושאל לאליצור יבנה ומי שצפוי להחליפו הוא שחקן מכבי חיפה בעונה שעברה דניאל איידן. מי שעוד יימצא בסגל הקבוצה בעונה הבאה הוא שחקן נבחרת העתודה שון דאוסן.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully