וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק דה יונג: "מאושר להצטרף לגלדבאך, חיכיתי לזה"

החלוץ ההולנדי הוצג כשחקן הסייחים ונשמע נרגש במיוחד: "רציתי לשחק בבונדסליגה ואני שמח שמצאתי מועדון כזה עם קהל נהדר"

לוק דה יונג השלים הערב (רביעי) את העברתו מטוונטה למנשנגלדבאך. החלוץ ההולנדי בן ה-21, שלפי הדיווחים נרכש תמורת 14 מיליון יורו, הגיע למסיבת העיתונאים בה התייחס למעבר שלו ולעתידו במועדון. "אני מאושר סוף סוף להגיע למנשנגלדבאך", אמר דה יונג, "לקח הרבה זמן עד שההעברה הזו הושלמה. היו כבר שלבים בהם חשבתי שההעברה הזו לא תתבצע. לכן אני מאושר שבורוסיה חיכתה לי כל כך הרבה זמן ועבדה קשה כדי לצרף אותי. עכשיו אני רק מחכה להתאמן ולשחק בקבוצה".

דה יונג התייחס לשאלה למה החליט לבצע את המעבר: "גלדבאך התקדמה מאוד בעונה שעברה וסיימה במקום הרביעי. רציתי לשחק בבונדסליגה ואני שמח שמצאתי מועדון אטרקטיבי כמו בורוסיה. אני רוצה לפתח את עצמי ואני חושב שמצאתי ליגה אידיאלית בשבילי. אני יודע שזה מועדון ענק עם הרבה אוהדים ואווירה נהדרת באצטדיון. הכל פה חדש בשבילי וזה מרגיש מיוחד להגיע לכאן. התקשורת בגרמניה הרבה יותר מעורבת מאשר בהולנד, אני מאמין שאתרגל לזה".

החלוץ ההולנדי התייחס גם ללחץ שיהיה עליו בעקבות ההעברה היקרה: "אני לא מרגיש איזה לחץ מיוחד. ההעברה היא כמובן צעד חשוב קדימה בשבילי. כמובן שבורוסיה שילמה עלי הרבה כסף. בכל מקרה, אעבוד קשה מאוד ואנסה לפתח את עצמי בכל יום. רק כך אוכל להחזיר למועדון על הרכישה שלי". דנ יונג ענה גם לשאלה איזה סגנון משחק הוא מביא לקבוצה: "אני חלוץ ואני צריך להבקיע שערים, מה שעשיתי טוב בשנה שעברה.

"אני יודע לשחק עם הגב לשער, אבל גם לשחק באגפים. אם יהיו לידי שחקנים יצירתיים, אוכל להסתדר מצוין. אני מקווה שאוכל להביא את האיכויות שלי לבורוסיה". דה יונג נשאל האם יש סיכוי שגם השנה יהיה בבונדסליגה מלך שערים גרמני, כמו קלאס יאן הונטלאר בעונה שעברה ואמר: "הונטלאר הראה יכולת נהדרת בשנים הקודמות בשאלקה ועכשיו יש גם את באס דוסט בוולפסבורג, והוא גם גולר מצוין. גם אני מקווה שאוכל לכבוש הרבה שערים".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully