וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב אישרה הקצאת 5 מ' שקל לאולם חדש

18.7.2012 / 16:20

ועדת הכספים בעירייה אישרה את ההקצאה לתכנון הקמת האולם, שישמש את הפועל ת"א. חולדאי: "משקיעים מאמצים"

ועדת הכספים של עיריית תל אביב-יפו אישרה אתמול (שלישי) הקצאה של חמישה מיליון שקלים לתכנון הקמת אולם ספורט במתחם הדרייב-אין בעיר. מדובר בצעד משמעותי נוסף למימוש תוכנית האב לספורט בה נקבע כי ישנו צורך בהקמת אולם ספורט רב תכליתי אשר יכיל 3000 מושבים. האולם ישמש את ענפי הספורט השונים, ובין השאר יוקצה לטובת קבוצת הבוגרים של אגודת הפועל תל-אביב .

כזכור, ב-26 ביוני אישרה עיריית תל אביב-יפו הקמת אולם ספורט עירוני, במתחם הדרייב-אין שבמרכז הירידים. הצפי להקמת האולם הוא כשנה וחצי. העירייה תעשה את מירב המאמצים כדי לזרז את הליכי התכנון והבנייה ולהעמיד לרשות חובבי הספורט אולם חדש ואיכותי. ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי: "העירייה משקיעה משאבים ומאמצים רבים על מנת להקים את אולם הספורט הייעודי אשר יענה על הצרכים של אגודות הספורט בענפים השונים וכמובן יוכל לשמש לטובת משחקיה של קבוצת הכדורסל של הפועל תל-אביב".

יצויין כי העירייה משקיעה כספים ומשאבים רבים למען פיתוח ושדרוג איצטדיונים בכל רחבי העיר כדוגמת מגרש האימונים בבית דני בו הושקעו למעלה מ-7 מיליון ¤ שיפוץ מגרש דיוויד לואיס, פתיחת מתחם וולפסון הכולל 4 מגרשים לפני פחות מעשור, מגרש הכדורגל באוניברסיטת תל-אביב, מגרש דשא בבית הספר עירוני ט' ושיפוצו של אצטדיון בלומפילד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully