וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן ביהמ"ש קבע: סיעת "עוז" לא תשתתף בבחירות

18.7.2012 / 16:01

עורך הדין ברוך כצמן ערך הליך בו נקבע כי הסיעה לא השיגה את הרף המינימלי, ולפיכך נפסלה: "הכדור האחרון היה בידיה"

עורך הדין ברוך כצמן, מי שנבחר להיות הנאמן של בית המשפט בבחירות לאיגוד הכדורסל, שלח היום מכתב לאיגוד הכדורסל ולפרקליט סיעת "עוז" בנוגע לפסילת הסיעה מלהשתתף בבחירות ב-1 לאוגוסט. כצמן הודיע כי לאחר הליך שערך ובו קרא לנציגי 18 המועדונים שהצביעו פעמיים ברישום לבחירות, נקבע כי הסיעה לא השיגה את הרף המינימלי ולא תוכל להשתתף בבחירות.

לפני ההליך השיגה סיעת עוז 105 נקודות הצבעה, כשהרף המינימלי עומד על 164.3 נקודות. 18 המועדונים מהווים 82 נקודות הצבעה, ולאחר שכצמן ורואה החשבון מוטי גולנסקי ביקשו מהמועדונים לבוא ולהצביע בשנית, רק 12 מועדונים התייצבו, מתוכם ארבעה בלבד הצביעו בעד סיעת "עוז", מה שהעמיד את נקודות ההצבעה שלהם על 123 נקודות הצבעה. ששת המועדונים שלא הצביעו עד עתה לא יעזרו לסיעה לעבור את הרף.

"ההכרעה פתחה דלת לסיעת עוז לנסות ולגייס תמיכה בקרב אותן הקבוצות אשר הגישו טפסי תמיכה 'כפולים' מטעמן", כתב עורך הדין כצמן בהחלטתו, "ההכרעה העניקה לסיעת עוז כדור אחרון בהתקפה אחרונה, ואפשרה לה לנסות ולגייס את שיעור התמיכה הנדרש על מנת שתוכל להתמודד בבחירות דנן. הכל היה בידיים שלה".

בסיום המכתב כתב עורך הדין כצמן כי: "לא נותרה כל אפשרות, אף לא תיאורטית, כי יעלה בידיה של סיעת עוז לגייס תמיכה מספקת לשם ההתמודדות בבחירות, בשים לב להוראות תקנון איגוד הכדורסל בעניין. בנסיבות אלו לא מצאתי מקום לעכב את מתן ההחלטה".

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "איגוד הכדורסל אשר הצהיר כי לא יערער על כל החלטה של עו"ד כצמן, תהא אשר תהא, מאשר את הודעה ויתכונן לאסיפה הכללית שתתקיים כמתוכנן ב-1 לאוגוסט".

תגובת סיעת "עוז": "סיעת עוז אינה מופתעת מהחלטתו של עו"ד כצמן שכבר עם תחילת בדיקתו הבהיר כי אין לו את האמצעים והסמכות לבדוק ולהחליט במספר סוגיות ובכללן בטענות הסיעה על מעשים, הגובלים לכאורה בפלילים, שנעשו בשטח כנגד התומכים בסיעה. היה ברור לכל כי מדובר בהליך מיותר והכדור יתגלגל חזרה לביה"ד העליון של האיגוד. אנו מקווים שלא יהיה צורך לשוב לבית המשפט המחוזי. צביקה שרף ופעילי הסיעה ממשיכים בהכנות לבחירות שיתקיימו ב-1 באוגוסט".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully