וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מאיורקה הפסידה 1:0 לסטנדרד ליאז'

אוואט התאושש מהניתוח ופתח בהרכב, בעוד חמד נכנס בדקה ה-70. 90 דקות לגרשון במנצחים. מליקסון בישל בניצחון ויסלה

מאיורקה, קבוצתם של דודו אוואט ותומר חמד, שוהה בימים אלה במחנה אימונים בהולנד ומכיוון השוער מגיעות בשורות טובות. אוואט, שנפצע במחזור האחרון של הליגה ונאלץ לעבור ניתוח, החלים לחלוטין: "תמיד רע להיפצע, אבל אם כבר זה קורה, עדיף בדקה ה-80 של המחזור האחרון. עבדתי עם הפיזיותרפיסט והחלמתי ב-100 אחוז", סיפר השוער לאתר הרשמי של קבוצתו.

"אני מתרגש כמו שהתרגשתי כשהתחלתי את הקריירה לפני 15 שנה או יותר", אמר הישראלי לקראת העונה החמישית שלו במועדון. "רציתי להיות כשיר לפתיחת העונה ועבדתי קשה בשביל זה. אני מאושר להיות כאן, בליגה הספרדית ובמאיורקה. בכל קבוצה אומרים שהאווירה טובה, אבל אני מבטיח שבמאיורקה זו האמת. כולם כאן מרגישים בבית והאווירה משפחתית".

על העונה הבאה אמר השוער: "הגיעו שחקנים חדשים והתחברו בקלות. באו שחקנים טובים מאוד. יש לנו סגל מצוין ויש קבוצה תחרותית. ברור שאנחנו צריכים עוד החתמות, אבל הכי חשוב שיש לנו בסיס טוב. המאמן חואקין קפארוס השאיר את החותם שלו וכולם מבינים אותו. הוא יודע להוציא 100 אחוז מכל שחקן וזה לא קל. קפארוס הוא המפתח בפרויקט שלנו".

אוואט פתח הערב (רביעי) בין הקורות במשחק האימון מול סטנדרד ליאז', שגברה על מאיורקה 0:1 משער של האורוגוואי נאצ'ו גונסאלס בדקה ה-45. תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-70. בשורות סטנדרד רשם רמי גרשון 90 דקות, בעוד מאור בוזגלו ודודו ביטון לא שותפו.

* ויסלה קרקוב ניצחה 1:2 את יאבלונץ במשחק אימון. מאור מליקסון פתח בהרכב ובישל את השער הראשון של קבוצתו, לפני שפינה את מקומו לטובת איביצה אילייב בפתיחת המחצית השנייה.

* אומוניה ניקוסיה זכתה היום בטורניר ידידותי בפולין, לאחר שניצחה 0:2 את זאבישה ולאחר מכן 0:1 את קורונה קיילצה. יובל שפונגין פתח בהרכב במשחק הראשון שארך 45 דקות, והוסיף עוד 26 לפני שהוחלף במשחק השני. אוהד לויטה ועוז ראלי לא שותפו.

(עדכון ראשון: 15:53)

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully