וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "המטרה היא לא לשבור את שיא השערים"

חלוץ ברצלונה פתח את העונה: "מקווה שיש לי מקום להשתפר. רוצה לזכות בעוד תארים". על וילאנובה: "נצטרך להתרגל"

עריכה: יאיר דניאל

צילום: רויטרס

ברצלונה פתחה השבוע באימוניה עם המאמן החדש טיטו וילאנובה. עידן פפ גווארדיולה אמנם הגיע לסיומו, אבל במועדון מאמינים שמסורת הזכייה בתארים לא תיפסק. ליאונל מסי ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים והתייחס לנושאים הבוערים על הפרק. "ביומיים של אימונים עם טיטו עשינו את אותם הדברים שעשינו עם פפ במשך ארבע שנים. אותם אנשים שעובדים קשה נשארו ואנחנו מתחילים באותה הדרך".

מסי המשיך לדבר על וילאנובה: "טיטו עזר לי מאוד להשתפר כשהייתי צעיר יותר. לא האמנתי שאתקל בו שוב בקבוצה הראשונה, אבל אני מאוד מרוצה שהוא כאן. הסגל מאוד מגובש וכולם כאן יודעים מה הם צריכים לעשות. גווארדיולה ואני בילינו חמש שנים יחד והימים הראשונים בלעדיו מוזרים, אבל נצטרך להתרגל לזה כי עם זה נתמודד כל העונה".

"המטרה שלי היא לא לשבור את שיא השערים שלי", הוסיף החלוץ שכבש אשתקד 73 שערים בכל המסגרות. "אני רוצה להמשיך להתפתח כשחקן ולתת יותר לקבוצה. אני מקווה שעדיין יש לי מקום להמשיך להשתפר והמטרה שלי היא לזכות בעוד תארים. אני מקווה שנוכל לזכות שוב בכל התארים. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה, אבל אני עדיין פגוע מההפסד בחצי גמר ליגת האלופות לצ'לסי ואובדן האליפות אחרי ההפסד לריאל מדריד בקאמפ נואו".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully