וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "רביבו המליץ לי לעבור לטורקיה"

הרכש הנוצץ של אנדולו אפס הפתיע בגילוי הממליצים למעבר, הכדורגלן ודרון וויליאמס, והוסיף: "קובי תרם רבות לקריירה שלי"

ג'ורדן פארמר, הרכש הנוצץ של אנדולו אפס, כבר נמצא באיסטנבול ועבר בדיקות רפואיות בדרך לחתימה על חוזה עתק לשלוש שנים. בראיון שהעניק הגארד לתקשורת המקומית הוא גילה נתון מפתיע: חיים רביבו, כדורגלן העבר ששיחק בפנרבחצ'ה וגלאסטסראיי, היה בין הממליצים לבחירה בקבוצה הטורקית: "בישראל, רביבו היה אחד מחבריי ונפגשנו בקביעות. אני אוהב אותו ודיברנו על התקופה ששיחק בטורקיה. הוא אוהב את טורקיה ואמר לי שיש את כל האפשרויות להצליח שם".

על המעבר אמר: "זו הזדמנות מצוינת עבורי לשחק בטורקיה. אנדולו אפס היא קבוצה עם מטרות גבוהות ושחקנים איכותיים ואוכל להתפתח כאן. תמיד רציתי להיות חלק מקבוצה מנצחת ואני חושב שהקבוצה תוכל להיות אלופת היורוליג. דיברתי גם עם דרון וויליאמס (ששיחק בבשיקטאש) וההמלצה שלו הייתה חשובה. הוא אמר שהייתה לו תקופה טובה באיסטנבול".

פארמר נשאל האם יחזור ל-NBA: "רק הזמן יגיד. אם היו שואלים אותי לפני שנתיים האם אשחק באירופה הייתי אומר שלא, אבל עכשיו אני באפס ולפני כן שיחקתי במכבי תל אביב. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".

פארמר התבקש לנתח את העונה הבאה ב-NBA ואמר: "האלופה מיאמי עשתה רכש שאפתני, סטיב נאש חיזק את הסגל של הלייקרס וגם אוקלהומה סיטי וברוקלין נטס יכולות להיות מועמדות לאלופת. השחקן הטוב בעולם? קובי בריאנט. הוא צעד לפני לברון ג'יימס וקווין דוראנט. שיחקתי ארבע שנים עם קובי והוא אדם נפלא ולמדתי ממנו הרבה. זכינו ביחד בשתי אליפויות ופספסנו עוד אחת. הוא מנהיג ותרם רבות לקריירה שלי".

פארמר ירוויח 10.5 מיליון דולר בטורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully