וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ספרד גברה 69:75 על אוסטרליה בהכנה ללונדון

22 נקודות של פאו גאסול עזרו לספרדים להשיג ניצחון קשה מול האוזיס, אותם יפגשו בעוד שבועיים בטורניר האולימפי

לאחר שבמהלך הלילה האחרון נבחרת הכדורסל של ארצות הברית נקלעה לצרות מול ברזיל, אך הצליחה לצאת עם הניצחון, עלתה הערב (שלישי) ספרד, עוד אחת מהנבחרות המסקרנות באולימפיאדה הקרובה, למשחק אימון משלה מול אוסטרליה, אותה היא תפגוש גם בטורניר האולימפי עצמו, בעוד שבועיים בדיוק, במסגרת בית ב'. זה לא היה קל, אבל הספרדים ירדו עם הניצחון, 69:75.

המשחק היה צמוד מהפתיחה ואחרי עשר דקות הספרדים הובילו ביתרון שלוש נקודות בלבד, 16:19. ברבע הבא, ספרד רצה ועלתה ליתרון שבע, אבל האוסטרלים המשיכו להפתיע לטובה ובעזרת סיום חזק של המחצית הם ירדו לחדרי ההפסקה עם שוויון 35:35.

במחצית השנייה המשחק המשיך להיות צמוד והיתרון נע בין שתי הנבחרות, כאשר פאטי מילס, שהצטרף לפני מספר ימים לסן אנטוניו ודייויד אנדרסן הוותיק משאירים את האוזיס קרובים ולרבע האחרון עלו הספרדים ביתרון נקודה בלבד. שתי שלשות של בראד ניולי בפתיחת הרבע נתנו תחושה של הפתעה, אבל ספרד חיזקה את ההגנה ורצה 3:18 לאורך 7:19 דקות כדי לפתוח יתרון שהספיק לה לניצחון.

פאו גאסול שוב כיכב עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים. פליפה רייס הוסיף 12 נקודות, רודי פרננדז וסרחיו יול קלעו 9. ניולי הוביל את האוסטרלים עם 16, מילס סיים עם 14 ואנדרסן עם 12.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully