וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "לא נחתים חלוץ במקום דויד וייה"

המאמן החדש של ברצלונה הבטיח לשמור אמונים לחלוץ הספרדי, שהתאמן לראשונה מאז הפציעה. צפו באימון הבכורה של בארסה

עידן טיטו וילאנובה בברצלונה יצא לדרך כשהיום (שלישי) העביר יורשו הקטאלני של פפ גווארדיולה את אימונו הראשון בקבוצה. האימון התקיים בסגל חסר מאוד של בארסה וללא כלל שחקני נבחרת ספרד שהשתתפו בטורניר היורו שהסתיים לאחרונה. גולת הכותרת של האימון הייתה חזרתו לפעילות של החלוץ הספרדי הנהדר דויד וייה, אשר נעדר מהמגרשים מחודש דצמבר, לאחר ששבר את רגלו במסגרת משחקי אליפות העולם לקבוצות.

וילאנובה בן ה-42 התייחס באימון לחזרתו של וייה ולשמועות שנפוצו על רצונה של בארסה להחתים חלוץ שיתפוס את מקומו. "אנחנו לא מחפשים אף שחקן לעמדות החלוצים וזה קודם כל בעקבות העובדה שכבר יש לנו שחקנים מצוינים בעמדות הללו", אמר וילאנובה במסיבת עיתונאים עם סיום האימון.

"אנחנו לא רוצים להכניס את וייה ללחץ. כולנו רוצים שיחזור כמה שיותר מהר לכושר, אבל הוא חייב לקחת את הזמן שלו כדי להחלים. הופתענו לטובה מהכושר בו וייה נמצא נכון להיום, הוא ייכנס לכושר מלא בקרוב ואני בטוח שהוא יהיה שחקן מאוד חשוב בקבוצה שלנו", הדף וילאנובה את השמועות.

ברצלונה תחל רשמית את העונה במפגש חם בסופר קאפ הספרדי מול ריאל ומול ז'וזה מוריניו, שתקף את וילאנובה במהלך משחק בין הקבוצות בעונה שעברה.

מסצ'ראנו יאריך את חוזהו, גם פויול בדרך?

בתוך כך הודיע המנהל הספורטיבי של הקבוצה, אנדוני זוביזארטה, על כך שחאבייר מסצ'ראנו קרוב לחתימה על חוזה חדש, ובמקביל מתנהלים מגעים להארכת חוזהו של אדריאנו.

עם זאת, לגבי האפשרות שגם קרלס פויול יאריך את חוזהו אמר זוביזארטה: "המקרה שלו לא פשוט כמו השאר לאור ההיסטוריה שלו במועדון והחשיבות העצומה שלו לכולנו. בשבוע הבא נשב איתו ונגלה מה הוא חושב, מה הוא רוצה ואז נגיע להסכם". כשנשאל שוער העבר לגבי סיכוייו של איקר קסיאס לזכות בכדור הזהב השיב בקצרה: "מאז שחוסה אנחל איריבר לא זכה בתואר, הגעתי למסקנה שאף שוער לעולם לא יזכה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully