וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיבור בין פיליאבסקי לצוצאליץ' חשוב"

17.7.2012 / 15:55

שני בלמי מכבי חיפה בהופעת בכורה יחד הערב, מול פריבראם הצ'כית. תמיר כהן יפתח, ניר דוידוביץ' התאמן והוא כשיר למשחק

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לפני היציאה למחנה האימון

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר יערוך הערב (שלישי) את משחקו הראשון כמאמן מכבי חיפה. עדיין לא מדובר במשחק רשמי, אבל עטר ינסה להוכיח מול היריבה הצ'כית פריבראם שהסגל שלו, בתוספת שני שחקנים משמעותיים נוספים, חזק מספיק כדי להתמודד שוב על האליפות. כזכור, אתמול תירגל המאמן הרכב שכולל את אמיר אדרי בשער, אבל דוידוביץ' הפצוע חזר להתאמן היום ויוכל לשחק. עטר תירגל הגנה שמורכבת מאייל משומר, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי ושמואל שיימן. "יהיה מעניין לראות את השילוב בין צוצאליץ ופיליאבסקי, שלא שיחקו יחד עד עכשיו. מדובר בשני שחקנים מוכשרים בנפרד, ואם עטר יידע לחבר אותם נכון הקבוצה תשדרג הגנתית".

טאלב טואטחה תורגל בהרכב השני אבל ישתלב בהמשך. בקישור ישחקן תמיר כהן, שבחיפה סקרנים מאוד לדעת באיזה כושר יפתח את העונה אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה, יחד עם אייל גולסה, חן עזרא ועידן ורד. יניב קטן אמור לשחק מאחורי שלומי אזולאי. קשר וקפטן נבחרת ליטא לינאס פילבייטיס ישולב במהלך המשחק וצפוי לקחת חלק גם במשחק מול פלובדיב הבולגרית ביום חמישי. כזכור, השחקן הגיע לאחר המלצה ממאמן נבחרת ליטא, ריימונדס ז'וטאוטאס. אלון חרזי אמר עליו: "השחקן הגיע בהמלצתו. אם ראובן עטר ירצה אותו לא יהיו קשיים בהעברתו". ויאם עמאשה ערך אימון חלקי בלבד יחד עם אוראל דגני שמתאושש מניתוח.

במועדון עדיין לא מוותרים על אפשרות להחתים את קובי מויאל. האופציה הזאת עדיין נמצאת על הפרק והיא תתממש רק לאחר שיוכרע עתידה של בית"ר ירושלים. "מהתחלה היה ברור שלא מדובר בעסקה שתיסגר תוך ימים, הכל תלוי בשאלה האם בית"ר תימכר או לא", אמרו מקורבים לעסקה.

לגבי ניקולס אולמדו, סוכניו של השחקן הבהירו כי רק אם חיפה תשפר את הצעתה השחקן יעמוד שוב על הפרק. "מדובר בקפטן של גודוי קרוס, אי אפשר לתת אותו בחינם", רמז אמש מקורב לעסקה. כזכור, הקבוצה הגישה הצעה נוספת על הקשר הקדמי מרטין רולה, אך בשלב זה הצדדים רחוקים מאוד מסיכום. עסקת דינו אנדלובו צפויה להיחתם בשבוע הבא.

הקבוצה המריאה למחנה אימונים

סארי פלאח התנצל, ביקש להיות מושאל

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully