וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה מנסה להחזיר את שאראס

הקבוצה הקטאלנית כבר הגישה לאקס מכבי תל אביב הצעת חוזה. הרכז הליטאי מחזיק גם בהצעה מז'לגיריס קובנה

זה היה עניין של זמן ועכשיו זה מגיע: שאראס מועמד להצטרף לברצלונה, כך על פי דיווחים שעולים היום (שלישי) ביוון. על פי הדיווח, ברצלונה כבר הגישה הצעה ליאסיקיבצ'יוס. הרכז המחונן שוקל כעת את הצעותיו, כשגם ז'לגיריס קובנה הליטאית מציעה לו לחזור למולדתו עם חוזה לשנתיים.

ברצלונה, המתקשה בהארכת חוזהו של הרכז המחליף ויקטור סאדה, מעוניינת להחתים את שאראס בן ה-36 לעונה אחת בלבד. ההצעה שהגישה ברצלונה לשחקן גבוהה מזו של ז'לגיריס, אולם הליטאי בטוח שיכול להמשיך כשחקן פעיל עוד שנתיים לפחות ולכן מעוניין בחוזה לשתי עונות.

אקס מכבי תל אביב, כידוע, שיחק בעבר בברצלונה במשך שלוש עונות ואף זכה עימה ביורוליג בשנת 2003. יאסיקבצ'יוס הביע כבר מספר פעמים בעבר את רצונו לחזור ולשחק בברצלונה בה התאהב וכעת בגיל 36, זו עשויה להיו ההזדמנות האחרונה שלו לממש זאת. שאראס ששיחק בשנתיים האחרונות בפנאתינאיקוס, קיבל במהלך הקיץ הצעה מראשי הקבוצה היוונית להפוך למאמנה הראשי, אולם סירב לכך בשל רצונו להמשיך את הקריירה כשחקן, לפחות בשלב זה.


* יריבתה של מכבי תל אביב בשלב הבתים הראשון ביורוליג, שאלון, צפויה להחתים מחדש שניים משחקניה הבולטים בעונה החולפת, הפורוורד בלייק שילב והגארד מלקולם דילייני. שילב, MVP הליגה הצרפתית, העמיד אשתקד ממוצעים 17.4 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בליגה המקומית. דילייני, לעומת זאת, רשם ממוצעים של 15 נקודות ו-3.3 אסיסטים למשחק. השניים הוליכו את שאלון לעונה הטובה בתולדותיה, כשזכו בדאבל בצרפת ואף העפילו לגמר היורוצ'אלנג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully