וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן מציגה: גברים במחלקת עסקים, נשים במחלקת תיירים

נבחרות הכדורגל לאולימפיאדה נחתו בלונדון, הבנות כעסו: "אם כבר זה היה צריך להיות הפוך, מבחינת גיל ומבחינת הישגים"

הספורטאים שישתתפו באולימפיאדה התחילו להציף את נמל התעופה הית'רו שבלונדון בכמויות גדולות ביומיים האחרונים, ובין שאר הנוחתים בבירה האנגלית היו גם נבחרות הכדורגל של יפן, שהגיעו עם כמה מטענים עודפים.

נבחרת הנשים ונבחרת הגברים של יפן למשחקים המריאו באותה טיסה שביצעה עצירת ביניים בפריס, אולם בעוד הגברים קיבלו מקומות ישיבה במחלקת עסקים, הנשים נשלחו למחלקת תיירים והתקשו לקבל את הגזירה בשוויון נפש. "אני מניחה שזה היה צריך להיות להפך, גם במונחים של גיל וגם במוננחים של הישגים", אמרה שחקנית הנבחרת הומארה סאווה, שהתייחסה לכך שמרבית השחקנים בנבחרת הגברים הם בני 23 ומטה, וגם לכך שנבחרת הנשים של יפן היא אלופת העולם המכהנת.

לעומת טורניר הגברים, שם מותר לשתף רק שלושה שחקנים מעל גיל 23, אצל הנשים אין הגבלת גיל וסאווה בת ה-33 תשתתף באולימפיאדה הרביעית וכנראה האחרונה שלה. "אחרי שזכינו באליפות העולם ב-2011, שידרגו לנו את המקומות בטיסה חזרה ליפן ממחלקת תיירים למחלקת עסקים. אני מקווה שגם הפעם נשיג תוצאות טובות ושנזכה ליחס דומה לפחות בדרך חזרה", היא אמרה.

הוועד האולימפי של יפן שלח את מרבית הספורטאים במחלקת תיירים, ומי שרצה לשדרג את עצמו לעסקים היה צריך לעשות זאת בעצמו או בעזרת ספונסרים. ההתאחדות לכדורגל של יפן הייתה זו שהחליטה להשקיע כספית, אבל היא שידרגה רק את מקומות הישיבה של נבחרת הגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully