וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.7

יובנטוס החתימה כישרון ענק, מודריץ' מתקרב לריאל מדריד, מילאן מצאה מחליף לטיאגו? ההעברות והשמועות בשוק העולמי

העברות

* הבלם ההולנדי גלן לובנס (28), סיים את חוזהו בסלטיק וחתם בסראגוסה הספרדית בהעברה חופשית.

* יובנטוס שילמה לגנואה כ-4 מיליון יורו וקיבלה בתמורה מחצית מכרטיס השחקן של החלוץ הגנאי הכשרוני, ריצ'מונד בואקייה. השחקן בן ה-19 הושאל בשנה שעברה לססואלו מליגת המשנה וכבש 12 שערים.

* וולבס שירדה לליגת המשנה באנגליה, הודיעה על החתמתו של החלוץ האיסלנדי ביורן סיגורדרסון (21) מקבוצת לילסטרום הנורבגית. על פי ההערכות, סכום ההעברה עמד על 2.4 מיליון ליש"ט.

* וויגאן רכשה מאברדין את הקשר פרייזר פיבי. השחקן בן ה-19, שנחשב לאחד מהכשרונות הגדולים של הכדורגל הסקוטי, הגיע תמורת כחצי מיליון ליש"ט.

* רומא השאילה לבולוניה את השוער ג'אנלוקה קורצ'י (27), שיוצג היום במסיבת עיתונאים כשחקנם של הרוסובלו.

* סמפדוריה הנחיתה את המגן לורנצו דה סילבסטרי (24) בהשאלה מפיורנטינה. דה סילבסטרי שנחשב בעבר לאחד משחקני ההגנה המבטיחים באיטליה.

שמועות

* על פי דיווחים בדנמרק, אחד מהשמות החמים במסדרונות של ברצלונה הוא בלם הנבחרת וליברפול, דניאל אגר. סגנית האלופה הספרדית עדיין לא עשתה פנייה רשמית, אבל בהחלט שוקלת אחת כזו.

* לאציו מעוניינת בשלושה שחקנים של יובנטוס: מילוש קראסיץ', מיקלה פציאנצה ורטו ציגלר, ונציגי הקבוצות אמורים להתחיל בדיונים קדחתניים בזמן הקרוב.

* על פי דיווחים באיטליה, מילאן היא אחת מהמעוניינות בבלם שטוטגרט, סרדאר טאסקי. השוואבים הציבו עליו תג מחיר של 12 מיליון יורו.

* לעומת זאת, בפורטוגל מדווחים שמילאן עוקבת בעניין דווקא אחרי בלם פורטו ונבחרת פורטוגל, רולאנדו, ושגם פנרבחצ'ה מעוניינת מאוד בשחקן בן ה-26.

* אחרי שהוא הצהיר את רצונו העז לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, ייתכן שדימיטאר ברבטוב ימצא בית חדש: ווסטהאם. כך על פי "דיילי מירור".

* "גרדיאן": בריאל מדריד משוכנעים שהם נותרו היחידים במירוץ להחתמתו של לוקה מודריץ' מטוטנהאם, והנשיא פלורנטינו פרס התבטא בפני מקורביו ואמר להם שהוא מלא ביטחון בכך שהעסקה תיסגר בקרוב.

* ארסנל הצטרפה למירוץ אחר קשר קורינתיאנס, פאוליניו, והיא עשויה להגיש עליו הצעה רשמית. גם אינטר הוזכרה בשבועות האחרונים כמי שמאוד מעוניינת בשחקן בן ה-23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully