וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טוטו תמוז על סף סיכום בואסלוי

עפ"י התקשורת ברומניה, החלוץ ששוחרר מהפועל ת"א והיה מבוקש במספר קבוצות צפוי לחתום בשורות הקבוצה הרומנית

האם טוטו תמוז מצא קבוצה חדשה? חלוץ הפועל תל אביב נמצא על סף סיכום בוואסלוי הרומנית, כשכרגע נראה כי הוא עשוי לחתום שם עוד השבוע. כך מפרסם הערב (שני) אתר הספורט הרומני "פרוספורט". תמוז מעוניין כבר תקופה ארוכה לצאת לאירופה אחרי שהמעבר למונאקו בחודש ינואר פוצץ ברגע האחרון.

בתקופה האחרונה נקשר שמו למעבר למספר קבוצות מעבר לים, ביניהן גם לוצרן השוויצרית ואספניול הספרדית. תמוז בן ה-24 כבש בעונה שעברה שישה שערים ב-10 משחקים במסגרת הליגה האירופית והוסיף 13 שערים בליגת העל. בסביבתו של טוטו תמוז מכחישים בינתיים את הדיווחים.

תמוז צפוי להחליף בקבוצה את החלוץ הברזילאי אדאילטון, שפרש בתום העונה שעברה. ואסלוי חשקה תחילה בחלוץ הברזילאי רייס, אך זה לא עבר את הבדיקות הרפואיות עדיין ולכן נראה שהרומנים יילכו על תמוז במקומו. ואסלוי סיימה את העונה שעברה במקום השני בליגה הרומנית - ההישג הטוב ביותר בתולדותיה. בנוסף, בשנה שעברה היא העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית. את הקבוצה מאמן אוגוסטו אינאסיו הפורטוגלי ובשורותיה משחקים שחקנים מברזיל, ארגנטינה, פולין, פורטוגל, מוזמביק, סנגל, בולגריה, זימבאבווה, גאנה, ליטא ומולדובה.

המחליף: טל בן חיים חתם לשנתיים בהפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully