וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס: "כולם בעדנו, גם הוולשים וגם האנגלים רוצים שנצליח"

קפטן נבחרת בריטניה התייחס למתיחות ההיסטורית בין המדינות בממלכה. בלאמי: "זה מיוחד להיות חלק ממשלחת כזו פתאום"

נבחרת בריטניה בכדורגל ממשיכה בהכנותיה לקראת האולימפיאדה. יממה לאחר שהפסידה 1:0 למקסיקו, קיימה היום (שני) הנבחרת של סטיוארט פירס מסיבת עיתונאים לקראת ההופעה הראשונה שלה במשחקים האולימפיים מאז רומא 1960. למעשה, הפעם האחרונה בה נבחרת בריטניה השתתפה במוקדמות האולימפיאדה הייתה ב-1971 אך היא לא הצליחה לעלות למינכן 1972.

"אני מקווה שזו לא תופעה חד פעמית", אמר ריאן גיגס לגבי האיחוד הבריטי לקראת המשחקים, "כמובן שאני וולשי ואני גאה בזה, אבל כמובן שבשבילי לשחק באירוע הספורטיבי הכי גדול שקיים בעולם זה נהדר ואני מקווה שאיהנה מזה". גיגס נשאל האם הוא מתחרט על כך שההתאחדות הוולשית לא הסכימה לשתף פעולה עם אנגליה בעבר: "אם הם וולשים או אנגלים, כל מי שראה אותי עד עכשיו איחל לי בהצלחה באולימפיאדה. אני מקווה שהשחקנים הבריטים יוכלו לחוות את אותה החוויה בעתיד. אני לא אפנה לאף אחד כי איני פוליטיקאי אבל אני מקווה שזה ימשיך כך".

קרייג בלאמי הוולשי אמר שהחוויה שלו עד כה שונה לחלוטין מזו שהייתה לו כשחקן בפרמיירליג: "הכל חדש לנו, אנחנו פוגשים ספורטאים אחרים, אוכלים איתם ונכללים בסגל בריטי ענק. זה מרגיש שונה מאוד מאשר בכל קבוצה אחרת, זה מרגיש מיוחדלהיות עם ספורטאים אחרים שמנסים גם הם לזכות במדליות עבור בריטניה. מעולם לא חשבתי שאהיה מעורב במשהו שאזכור במשך כל חיי".

סטיוארט פירס עצמו אמר: היה לנו שבוע מצוין וכולם השתלבו היטב בנבחרת. אנחנו עדיין מעט מאחורי נבחרות אחרות בכל הנוגע להכנות. למשל, אני חושב שאיחוד האמירויות שיחקו כבר 17 משחקים ידידות, אבל לנו יש סגל שרוב השחקנים בו מכירים את החלק השני. בינתיים גם אין לנו פציעות כך שהכל בסדר".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully