וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: נבחרת ישראל התאמנה באוקראינה

השחקנים של אריק שיבק הגיעו אחרי מסע מתיש ויפגשו את בלארוס (ג', 16:30) למשחק אימון ראשון. פניני מונה לקפטן זמני

נבחרת ישראל בכדורסל, המתכוננת לטורניר מוקדמות אליפות אירופה שייצא לדרך ב-15 באוגוסט עם משחק חוץ מול מונטנגרו הגיעה היום (שני) ליוז'ני, אוקראינה, אחרי מסע שארך קרוב ל-12 שעות.

הנבחרת של אריק שיבק עזבה את ישראל בטיסה בשעה שש בבוקר, נחתה בוינה ומשם המשיכה בטיסה נוספת לאודסה האוקראינית ולקינוח, אוטובוס ליוז'ני הסמוכה.

למרות היום הארוך והמעייף, השחקנים קיימו אימון ערב וכבר מחר הם ישחקו בפתיחת טורניר אירוסוויט מול נבחרת בלארוס (16:30). בהמשך הנבחרת תפגוש גם את רומניה ואת המארחת אוקראינה.

יוגב אוחיון נותר ללא המזוודה שלו, אך לאחר בירור קצר היא נמצאה בוינה והוא יזכה לראות את מטלטליו מחר. גיא פניני מונה לקפטן המחליף במקום יותם הלפרין שנותר בישראל ואילו גל מקל לא התאמן, אך אמור להיות כשיר למשחק מחר.

עוזר המאמן אריק אלפסי אמר: "היה אימון שחרור, במטרה להריץ דברים שעבדנו עליהם בארץ וצריך לחדד. זה טורניר הכנה טוב, גם בלי השחקנים המרכזיים. אנחנו סגל גדול ורוצים לבחון הרכבים מסוימים. דבר ראשון זה חיבור, לגרום לשחקנים להיכנס לשיטה, לכושר משחק וכושר גופני. רוצים לראות איך אנחנו עומדים אחרי שבוע וחצי של אימונים. בטורניר כזה כמעט לא מתעסקים ביריבות, נתמקד בדברים שאנחנו רוצים להשיג. כמובן שלא נשחוק שחקנים, לא ניתן דקות רבות מדי ונשתדל שכולם יקבלו דקות".

נבחרת ישראל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully