וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: פייריק פדריגו ניצח בקטע ה-15

הצרפתי היה חלק מקבוצת בריחה וזכה בקטע שהסתיים בפאו, בדיוק כמו לפני שנתיים. בראדלי וויגינס ממשיך להוביל

הטור דה פראנס ממשיך להתקרב לרגעי ההכרעה והערב (שני) נערך הקטע ה-15, שהוביל את הרוכבים לאורך 158.5 קילומטרים, בין סמטאן לפאו. 2010 הייתה הפעם האחרונה בה קטע של הטור הסתיים בפאו ולמנצח אז קראו פייריק פדריגו הצרפתי, ששיחזר את ההיסטוריה וניצח גם הפעם עם 3:40.15 שעות. ניצחון רביעי בקריירה של פדריגו בטור.

הקטע של היום היה מישורי יחסית ואיפשר לקבוצת רוכבים וביניהם פדריגו, לברוח כבר בקילומטרים הראשונים וליצור פער ענק מהפלוטון, מה שהפך את הניצחון למאבק פרטי בן שישה רוכבים שונים. לקראת הסיום פרצו פדריגו וכריסטיאן ונדה ולדה האמריקאי, שהפסיד לצרפתי על קו הסיום. צרפתי נוסף, תומאס ווקלר, הקדים את ניקי סורנסון הדני במאבק על המקום השלישי והשניים הגיעו 12 שניות אחרי המנצח, כשהפלוטון מצטרף רק כעבור 11:50 דקות.

הקטע היומי לא שינה את מחזיקי החולצות השונות ובראדלי וויגינס ממשיך להוביל את המירוץ עם 2:05 דקות לפני בן ארצו הבריטי כריס פרום. וינצ'נזו ניבאלי שלישי, 2:23 דקות מאחורי וויגינס. פיטר סגאן ממשיך להחזיק בחולצה הירוקה ופרדריק קסיאקוף במנוקדת.

מחר הרוכבים ינוחו לקראת הקטע המטורף של השנה, 197 קילומטרים בין פאו לבאנה דה לוקו, בו מצפות להם שתי פסגות אימתניות, כולל העלייה הגבוה בטור הנוכחי (2,115 מטרים) ועוד מספר טיפוסים קשים לפני סיום במדרון.

אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully