וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפיד האולימפי יעלה לראש הגלגל הענק בלונדון

המארחת פירסמה את מסלול הלפיד, שיעבור בכל שכונות העיר ויגיע לאחד הסמלים המפורסמים שלה. 200 אלף כרטיסים נותרו

לונדון ממשיכה להתמרק לקראת פתיחת האולימפיאדה ביום שישי הבא, בעוד 11 ימים בלבד. היום (שני), פירסמו בממלכה את מסלולו של הלפיד האולימפי.

הלפיד יגיע ללונדון ביום שישי הקרוב והוא יבצע כניסה מרשימה בעזרת הליקופטר, היישר ל'טאוור אוף לונדון' המרשים שבמרכז הבירה. משם ייצא הלפיד למסע ארוך של 200 מיילים, ב-33 השכונות של העיר ובעזרתם של לא פחות מ-982 נושאים שיביאו אותו בסופו של דבר לאצטדיון האולימפי בטקס הפתיחה.

לאחר שקרוב לתשעה מיליון אנשים ברחבי העולם כבר הגיעו למקומות בהם עבר הלפיד עד כה, במשטרת לונדון מצפים להמונים שיציפו את הרחובות וביקשו מהתושבים להישאר באזור מגוריהם. אחד הרגעים המסקרנים במסע יגיע ב-22 לחודש, אז גולשת צעירה בשם אמליה המפלמן אדאמס תעלה עם הלפיד לראש הגלגל הענק המוצב בעיר.

אלא שלא הכל טוב אצל מארגני האולימפיאדה. רחוק מכך אפילו. לא פחות מ-200 אלף כרטיסים בענפים השונים נותרו עדיין, רחוק מאוד מההבטחות על 'סולד אאוט' של המארגנים בשנה שעברה. כ-400 אלף כרטיסים שהועברו למדינות השונות הוחזרו ללונדון לאחר שלא נמצא להם רוכש ומי שעדיין מעוניין יכול לרכוש כרטיס למשחקי הכדורסל, כדורעף החופים ואפילו את הכרטיסים היקרים במיוחד לטקס הפתיחה. למרות הצרות, בלונדון עדיין אופטימיים והם מאמינים שיוכלו למכור את מרבית הכרטיסים דרך אתר האינטרנט ברגעים האחרונים שלפני תחילת המשחקים.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully