וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה ניצחה, הקדטיות הפסידו

16.7.2012 / 15:30

העתודה עלתה לשלב הבתים השני אחרי ניצחון 60:79, ותפגוש את פולין ובלגיה. הקדטיות הפסידו לפורטוגל 42:55

נבחרת העתודה של ישראל העפילה היום (שני) לשלב הבתים השני באליפות אירופה דרג ב' לאחר שניצחה את נבחרת סלובקיה 60:79. כמו במשחק נגד אוסטריה שלשום, גם הפעם הספיקו לישראל שניים וחצי רבעים טובים כדי לפתוח פער בן 27 נקודות, מה שאיפשר לשרון דרוקר שוב להעניק מנוחה לשחקני המפתח שלו. נקודת האור בנבחרת הייתה הסנטר בן אלטיט, שלא קיבל הרבה דקות בשני המשחקים הראשונים באליפות, והפעם הצטיין עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-21 דקות בלבד.

ישראל תעלה לשלב הבתים השני, שם תפגוש את נבחרות פולין ובלגיה. ישראל תתחיל את המשחקים עם מאזן של הפסד אחד וללא ניצחונות מהסיבה שבולגריה, לה ישראל הפסידה ביום המשחקים הראשון, העפילה איתה לשלב השני. נבחרת פולין היא הנבחרת הטובה באליפות, וסגל השחקנים שלה שהגיע מנבחרת הנוער זכה בשנה שעברה באליפות אירופה לנוער. ישראל לא תהיה תלויה בעצמה במשחקים אלא אם תנצח את פולין מעל 9 הפרש.

"עלינו לרבע הגמר ועלינו בסטייל", אמר דרוקר. "ידענו שאנחנו תלויים בעצמנו, שמרנו מצוין, שלטנו במשחק ועכשיו ברבע גמר לצערנו אנחנו סוחבים את ההפסד לבולגרים, אבל נתכונן הכי טוב שאפשר. הפולנים אלופי אירופה לנוער ונראים מעל האליפות, אבל אפשר לעשות הכל בכדורסל. כיף להיות במעמדים האלו למעלה ולא במשחקי דירוג. נעשה את המקסימים לעלות. מגיע המון מחמאות לבן אלטיט, שבשני המשחקים אחרונים העלה רמה, החברה' בוטחים בו, משחק טוב משני צידי מגרש ולקח בשתי ידיים את ההזדמנות שקיבל".

דרוקר עלה בחמישייה עם בר טימור, גיא לביא, אור סולומון, עוז בלייזר ובן אלטיט. הנבחרת עלתה עם אגרסיביות וברחה ל-2:14 אחרי 4 דקות, כשטימור מוביל עם 6 נקודות. הסלובקים עשו קולות של ניסיון חזרה, אך ישראל שמרה על יתרון סביר בסוף הרבע הראשון 12:20. ההפרש ירד עד ל-6 נקודות, לפני ששחקני הספסל אלון אברמוביץ' ולירז אריאלי קלעו והעלו ל-14:27, 7 דקות למחצית. הסלובקים שוב נראו כאילו הם בדרך לחזור למשחק, אלא שבן אלטיט במשחק נהדר השאיר את ישראל ביתרון גדול. מספר שלשות של הסלובקים הורידו את ההפרש במחצית ל-29:42 לנבחרת של דרוקר.

ישראל נראתה מעט מבולבלת בהתקפה בתחילת המחצית השנייה, אך מנגד ההגנה עבדה, ועוז בלייזר חסם פעמיים תוך חצי דקה וישראל שמרה על היתרון 32:48. גיא לביא ובן אלטיט פתחו יתרון 22 לקראת סוף הרבע השלישי, ושלשה של לירז אריאלי קבעה בסוף הרבע 36:63 מבטיח לישראל. דרוקר נתן לשחקני הספסל כמה דקות בפתיחת הרבע הרביעי, אך סלובקיה צימקה מעט, והמאמן שלח את בר טימור וגיא לביא לפרקט כדי לגמור את המשחק. השחקנים לא התקשו ובסיום ישראל טיילה לניצחון 60:79.

קלעו לישראל: בן אלטיט 18 ו-7 ריבאונדים, אור סולומון 13, גיא לביא 9, בר טימור (6 אסיסטים) ורם אליאספור 8 כל אחד, אלון אברמוביץ' 7, לירז אריאלי ושון דאוסן 6 כל אחד, עוז בלייזר 4 ו-13 ריבאונדים. כן שותפו: איגור מאיור ודולב דראפיץ'. בלט בסלובקיה: מאוריציו גלאטה 17.


* נבחרת הקדטיות פתחה את השלב השני של אליפות אירופה עם הפסד 42-55 לפורטוגל ומחר (18:00) תהיה חייבת לנצח את פינלנד כדי לשמור לעצמה סיכוי לעלות לשלב שמונה הגדולות. קלעו לקדטיות: נועה זליבנסקי 9, אופיר בנט (10 ריבאונדים) ועדן פורת 8 כ"א, דניאל רבר 6, ירדן דנן 5, יולי גורסמן 4, אלינה גלוברמן 2.

מאמן הנבחרת טל נתן סיכם: "הטורניר מבחינתנו חי ונושם עד היום האחרון, כי ניצחון אחד יכול להספיק לנו כדי להיכנס ל-1-8. עשינו הגנה טובה, אבל יש ימים שהכדור לא נכנס והרבה שחקניות לא הגיעו למיצוי הפוטנציאל שלהם וזה קצת מדאיג אותי. אבל זו הופעה מעוררת כבוד של הבנות. דרג ב' זה לא מה שהיה, יש כאן נבחרות שמתאימות לדרג א'".

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully