וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הרוסית אישרה: פאביו קאפלו יאמן את הנבחרת

האיטלקי יחתום באופן רשמי ברביעי או חמישי ויפגוש את ישראל במוקדמות המונדיאל: "מחכים לסגירת הפרטים האחרונים"

זהו, זה רשמי: פאביו קאפלו הוא מאמנה החדש של נבחרת רוסיה ומחליפו של דיק אדבוקאט. ההתאחדות הרוסית הודיעה היום (שני): "החלטנו למנות את פאביו לתפקיד, כעת אנחנו מחכים במוסקבה לסגירת הפרטים האחרונים של החוזה לפני החתימה הסופית. ברגע שנציגיו יגיעו, הם יחתמו באופן רשמי על המסמכים. אנחנו מעריכים שזה יקרה ביום רביעי או חמישי".

בכך הקדים קאפלו מספר מועמדים בכירים נוספים לתפקיד, ביניהם רפא בניטס, פפ גווארדיולה, הארי רדנאפ ואחרים, כאשר דיווחים גורסים כי מאמן נבחרת אנגליה לשעבר צפוי לקבל חוזה לשש שנים, בכדי להדריך את הנבחרת המקומית במונדיאל אותו תארח בקיץ 2018. דיווחים אחרים ברוסיה מדברים דווקא על שנתיים בלבד.

קאפלו התפטר בחודש פברואר מאימון נבחרת אנגליה אחרי קרוב לארבע שנים בתפקיד בשל סכסוך עם ההתאחדות האנגלית. לפני כן הדריך המאמן המעוטר את מילאן (שתי קדנציות), ריאל מדריד (שתי קדנציות), רומא ויובנטוס וברזומה שלו תשע אליפויות, כולל שני התארים שנשללו מיובנטוס בשל פרשת הקלצ'ופולי.

רוסיה תשחק בבית ו' של מוקדמות מונדיאל 2014 ביחד עם ישראל, פורטוגל, צפון אירלנד, אזרבייג'אן ולוקסמבורג. היא תפתח את הופעותיה עם משחק בית נגד צפון אירלנד ולאחר מכן תגיע למשחק חוץ נגד ישראל, באצטדיון רמת גן, ב-11 בספטמבר. המשחק השני בין הנבחרות יתקיים בספטמבר 2013.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully