וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: "אין לנו טענות על התנהלות רוט"

16.7.2012 / 10:16

הקבוצה מאולם הפחים הגיבה בצורה רשמית לעזיבת הרכז: "ההחלטה התקבלה על ידי השחקן. מאחלים לו בהצלחה"

הפועל חולון הוציאה אמש (ראשון) הודעה רשמית לתקשורת בה היא מסבירה את הצד שלה בשחרורו של מורן רוט למכבי תל אביב. לפי ההודעה בחוזהו של רוט שנחתם בעונה שעברה היה סעיף יציאה עד אמש אותו יכל לממש רוט אם חתם בכל קבוצה באירופה או במכבי תל אביב בכפוף לפיצוי מוסכם.

"כדי להגיע להבשלת העסקה הסכימה הקבוצה לתנאים וכך הפך השחקן לחלק מרכזי בהצלחת הקבוצה בעונה הקודמת", נאמר בהודעת הקבוצה, "סעיפי היציאה מהחוזה הינם חד צדדיים ומאפשרים לשחקן להודיע על עזיבתו, לקבוצה אין אפשרות להתערב בהחלטה ולעמוד בדרכו, כך שההחלטה התקבלה לחלוטין במעמד צד אחד על ידי השחקן".

עוד נכתב כי: "בשבועות האחרונים נעשו ניסיונות לברר האם השחקן מתעתד לממש את הסעיף בחוזה מכיוון שבניית הקבוצה לעונה הקרובה תלויה באופן ישיר בעובדת הישארותו או עזיבתו, נאלצנו להמתין בסבלנות להחלטתו אך חובה לציין שבהפועל יונט חולון אין טענות על התנהלותו של השחקן והשיחות הישירות אשר התנהלו בינו לבין מכבי ת"א, אלו הן שיחות לגיטימיות ובהתאם לחוזהו.יודגש כי המועדון לא היה צד במשא ומתן בין השחקן למכבי תל אביב".

בנוגע לשיפור במצב הכלכלי של חולון בעקבות עזיבתו של הרכז נכתב: "המועדון מצר על עזיבתו למרות שעלות שכרו של רוט לו היה נשאר בחולון היא הגבוהה ביותר לשחקן המועדון מאז עונת האליפות ההיסטורית, פועל יוצא מההערכה לחשיבותו לקבוצה. למרות שחוזהו עלה בצורה משמעותית מהעונה הקודמת, כ-30 אחוז תוספת, ברור לכל שמועדון צנוע כמו הפועל יונט חולון אינו יכול להתחרות ביכולות הכלכליות של מכבי ת"א".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully