וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני ספרד: "אנחנו מלכי אירופה"

בספרד חגגו עוד תואר אירופאי, הפעם של נבחרת הנוער: "לא נמאס לנו לנצח, עוד דור של אלופים". פברגאס: "זה גדול"

זו אמנם הייתה רק אליפות אירופה עד גיל 19, אבל בספרד חוגגים החל מאמש (ראשון) עוד תואר עולמי. הנבחרת של שוער העבר, ג'ולן לופטגי, ניצחה אתמול 0:1 את נבחרת יוון וזכתה ביורו בפעם השנייה ברציפות.

הזכייה אמש הגיעה פחות מחודש אחרי שנבחרת הבוגרת זכתה בפעם השנייה ברציפות ביורו ושנתיים אחרי שהיא זכתה במונדיאל 2010. לכך אפשר להוסיף את העובדה שספרד היא גם מחזיקת גביע אירופה לנבחרות צעירות והרי לכם אימפריה בקנה מידה אדיר. ב-26 ביולי תפתח הנבחרת האולימפית את הופעותיה במשחקים בלונדון ולאף אחד בעולם הכדורגל אין ספק שהיא הפייבוריטית הגדולה למדליית הזהב גם בוומבלי.

בעיתוני ספרד הזכירו שזוהי הזכייה השישית של נבחרת הנוער ב-11 השנים האחרונות - מאזן כמעט בלתי נתפס - וכתבו "ספרד הם המלכים הבלתי מעורערים של גילאי הנוער". ב-2002 פרננדו טורס כבש שער ניצחון נגד גרמניה בגמר ובשנים הבאות גם אלברטו בואנו, בורחה ואלרו ודני פארחו העניקו לנבחרות הספרדיות גביעים עם שערים מכריעים במשחקי גמר.

הכותרת של "מארקה" הייתה: "עוד דור של אלופים" ונכתב שם: "ספרד היא אלופת אירופה עד גיל 19 אחרי 0:1 על יוון בגמר. חסה מריאל מדריד כבש אחרי בישול של דלופו מברצלונה ועשה צדק אחרי שהנבחרת שלטה ללא עוררין במשחק על התואר". גם ב"אס" היללו: "לספרד לא נמאס לנצח".

כוכבי הנבחרת הבוגרת, שחלקם בעצמם זכו בתארים עם הנבחרות הצעירות השונות, בירכו בחשבונות הטוויטר שלהם. חואן מאטה כתב: "ברכות לחבר'ה מהנבחרת עד גיל 19. אלופי אירופה...יש עוד דור גדול בדרך", וססק פברגאס הוסיף: "גדול! ברכות לנבחרת הנוער שזכתה באליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully