וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטאר ברבטוב: "הכי טוב זה להיפרד ממנצ'סטר יונייטד"

החלוץ הבולגרי מאס בספסל: "אני רוצה לשחק, אבל מסיבה כלשהי זה לא הולך לקרות. המחיר שלי הוא חמישה מיליון ליש"ט"

דימיטאר ברבטוב מאס במעמדו במנצ'סטר יונייטד והוא מחפש דרך מילוט מאולד טראפורד. החלוץ הבולגרי סיפר אמש (ראשון) שהמאמן אלכס פרגוסון יסכים למכור אותו תמורת חמישה מיליון ליש"ט בלבד וכעת הוא מקווה שתמצא לו רוכשת.

הבולגרי, שהגיע מטוטנהאם ב-2008 תמורת 30.7 מיליון ליש"ט, אמר: "קראתי את העיתונים וראיתי שכותבים שם שהמחיר שלי הוא 10 מיליון ליש"ט. אז הלכתי לסיר אלכס ושאלתי אותו, והוא אמר שהוא ימכור אותי תמורת חמישה מיליון. אז מי נראה לכם אומר את האמת? אני אוהב את המועדון, אבל אני לא עוזר לאף אחד אם אני לא משחק".

החלוץ הוסיף: "אני רוצה לעזור, אני רוצה לשחק. מסיבה כלשהי זה לא הולך לקרות, או שההזדמנויות שלי יהיו מוגבלות, אז הכי טוב זה להגיד שלום. אני מקצוען ואם אשאר פה, אני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה ולחבריי, מתי שאקבל צ'אנס".

ברבטוב בן ה-31 כבש 47 שערים בכל המסגרות בשלוש העונות הראשונות שלו במדי השדים האדומים, אבל בעונה שעברה צ'יצ'אריטו ודני וולבק הועדפו על פניו במקרים רבים והוא שותף ב-21 משחקים בלבד בכל המסגרות, בהם כבש תשעה שערים. במארס האחרון אלכס פרגוסון הודה: "קשה לי להבטיח לו דקות משחק, כך שאני מניח שהוא ירצה לעזוב".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully