וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גלבאן ואנדלובו תורגלו בחוד

15.7.2012 / 20:37

הזהובים פתחו בהכנות לקראת המשחקים מול שיראק הארמנית במוקדמות הליגה האירופית. קשטן מתלבט בין מנשה לעגיוב

בני יהודה פתחה הערב (ראשון) בהכנות לקראת משחק הבית הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית מול קבוצת שיראק הארמנית, שייערך ביום חמישי באצטדיון רמת גן. על פי ההרכב שתרגל המאמן קשטן, מסתמן שאביב חדד וגל כהן יפתחו בעמדות הבלמים, כאשר איציק עזוז יתפוס את עמדת המגן הימני, כשכפיר אדרי ישחק בעמדת המגן שמאלי. בחלק הקדמי תרגל קשטן את ננאד מרינקוביץ' ואמיר עגייב ובחוד את פדרו גלבאן ודינו אנדלובו, שצפוי לשחק עם הזהובים בשני המשחקים נגד הארמנים ואחר כך אמור לעבור למכבי חיפה.

לאנדלובו הובהר כי בכל מקרה כרגע הוא משחק בבני יהודה ועליו להתרכז אך ורק בשני המשחקים הקרובים, כאשר בקבוצה מקווים שהוא יצליח לשים בצד את עניין המעבר לחיפה בתקווה שזה לא יפגע ביכולתו. בני יהודה צפויה לקבל כמיליון דולר על העברתו לירוקים כמו גם מספר שחקנים, זאת כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

במהלך התרגול ביצע קשטן מספר שינויים, כאשר שלו מנשה החליף את עגייב, ונראה שלפחות בעמדה הזו, קשטן עדיין מתלבט. בני יהודה תקיים את האימונים המסכמים בשלישי ורביעי באצטדיון רמת גן כדי להתרגל לכר הדשא. בקבוצה היו מעדיפים שלא לשחק באיצטדיון המנוכר, אך בלית ברירה ייאלצו לארח שם את המשחקים וזאת בשל השיפוצים שנערכים בבלומפילד.

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully