וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד נהג בשכרות, כרמלו תוקף את לין והרוקטס

הרכז, שרק חתם בניקס, נהג שיכור, נכנס עם רכבו בעמוד טלפון, נעצר ושוחרר. כרמלו: "ההצעה של יוסטון ללין מגוכחת"

בזמן שבניקס מנסים בעיקר להחליט האם ברצונם להשוות את הצעתה של יוסטון לג'רמי לין, הרי שבינתיים בגזרת השחקנים שרק הגיעו למועדון לא ממש שקט. ג'ייסון קיד, שחתם בשבוע שעבר בניקס נתפס הבוקר (ראשון) כשהוא נוהג שיכור ברכבו. על פי משטרת העיר סאות'המפטון, הרכז בן ה-39 היה מעורב בתאונה, במהלכה פגע רכב הקאדילק שלו בעמוד טלפון והמשיך בנסיעתו אל תוך העצים.

קיד סבל מפציעות קלות, ופונה לבית החולים שבסאות'המפטון, שם קיבל טיפול. לאחר מכן הועבר קיד למשטרה העירונית, ונעצר עד לתום ההליכים, לאחריהם שוחרר בכוחות עצמו. זו כמובן אינה הפעם הראשונה בה מסתבך קיד עם החוק. במהלך שנת 2001 הודה הרכז באשמת הכאת אישתו, ונידון לעבודות שירות. הרכז חתום על חוזה של 9 מיליון דולר לשלוש העונות הקרובות בתפוחת הגדול, ויהיה מעניין לראות כיצד אירועים אלו ישפיעו על פתיחת העונה שלו במועדון החדש.

ואגב, אם כבר הזכרנו את לין, הרי שבניקס ישנם מספר קולות שלא בדיוק חושבים שהכסף הגדול שמציעים הרוקטס תואם את יכולתו של הרכז שפרץ לתודה בשנה שעברה. "זה לא תלוי בי", אמר הכוכב של הניקס, כרמלו אנתוני, "זה תלוי במועדון אם הוא רוצה להשוות את החוזה המגוחך הזה", ובכך שלח חיצים לא רק בכיוונה של יוסטון, אלא בכיוונו של לין עצמו.

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully