וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: נקבע הסגל הסופי, שון דניאל נופה

15.7.2012 / 20:40

שחקנה של הפועל חולון לא ייצא עם הנבחרת לטורניר ההכנה באוקראינה. קוז'יקרו: "הרבה זמן לא היה שחקן בן 34 בנבחרת"

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (ראשון) את אימונה האחרון לפני יציאתה מחר לטורניר ההכנה הראשון לקראת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת תמריא הלילה ליוז'ני, אוקראינה, שם תשחק החל מיום שלישי בטורניר ההכנה עם הנבחרת המקומית ונבחרות בלארוס ורומניה.

עוד לפני כן, המאמן אריק שיבק הודיע על הסגל הסופי שייצא לאוקראינה וניפה את שון דניאל, שחקנה של הפועל חולון. סגל 14 השחקנים מונה את: מורן רוט, יוגב אוחיון, יובל נעימי, גל מקל, אפיק נסים, רביב לימונד, דגן יבזורי, גיא פניני, ניצן חנוכי, אלכס טיוס, עידו קוז'יקרו, רוברט רות'בארט, אלישי כדיר ואורי קוקיה. ה-14 מצטרפים אל ליאור אליהו, עומרי כספי והקפטן יותם הלפרין שיישאר בארץ להמשך טיפולים. הסנטר יניב גרין ערך היום את אימון הבכורה בקמפיין, זאת בניגוד לגל מקל וגיא פניני שלא התאמנו בשל פציעות.

בסיום האימון, בו נכחו כ-400 ילדי קטיינת כדורסל, קיים שיבק מסיבת עיתונאים ביחד עם הסנטר הוותיק עידו קוז'יקרו. "אנחנו נוסעים מחר לטורניר ראשון. היריבות שלנו לא כל כך מעניינות אותנו, בטח לא בטורניר ראשון. המטרה שלנו זה לחזור נבחרת טובה יותר בעוד ארבעה ימים, בכל הקטגוריות, בעיקר בכימיה. כימיה זה לא רק התקפה אלא גם הגנה", אמר המאמן, שצפוי להחליט על ניפוי שחקנים ראשונים בתום מחנה האימונים הראשון.

שיבק הוסיף: "בשבוע הזה שהתאמנו הספקנו ועשינו די הרבה דברים, גם הגנתית וגם התקפית, דברים שבקבוצות לוקחים שלושה או ארבעה שבועות להגיע אליהם. מבחינת הספק חומר אנחנו במצב טוב, מבחינת רמה אנחנו צריכים לתרגל עד שנגיע לרמת כימיה טובה. בנבחרות המטרה של השחקנים או המאמנים זה לקחת את השחקנים הטובים ולעשות את המקסימום".

על המצב בנבחרות האחרות אמר המאמן: "בשלב זה של האימונים אנחנו לא מתעסקים ביריבות שלנו במוקדמות. יש לנו סקאוטר מצוין, כל מה שזז בנבחרות אני יודע. נכון לרגע זה ניקולה פקוביץ' לא יהיה, אבל ניק ווצ'ביץ' הוא שחקן-שחקן, מאוד מגוון. אנחנו לא צריכים להתמקד בפצועים אלא במי שנמצאים בנבחרות האלה. סרביה נבחרת עם עומק, ככה שמי שישחק מספיק טוב. בנושא הסקאוטינג ולהתכונן למשחקים, אנחנו מהטובים באירופה".

עידו קוז'יקרו: "רואה עצמי בתור שחקן מוביל בכדורסל הישראלי"

עידו קוז'יקרו, שחוזר לנבחרת אחרי שנתיים אמר: "אני באופן אישי מאוד שמח להיות פה ולחזור לנבחרת. אני לא מרגיש שבאתי לפה בתור קישוט, או אתנחתא קומית אלא כשחקן שבא לתרום. עבדתי מאוד קשה בקיץ כדי לבוא לפה, וגם עכשיו אני עובד הכי קשה שאני יכול. נבחרת ישראל זה נבחרת ישראל, אני מאוד נהנה מהביחד. יש הרבה פעמים מחנאות בנבחרות ופה אין את זה. אני מאוד נהנה להיות בחברת כל השחקנים, כולל אלכס טיוס שהוא בחור יוצא מן הכלל. מבחינה חברתית הנבחרת מחוברת ואני מאוד מקווה שזה ימשיך ככה על המגרש".

על העובדה שבגיל 34 הוא שב לסגל אמר שחקן הפנים הוותיק: "היו לי המון שיחות עם אריק על הנושא הזה אבל לא ויתרתי על הנבחרת מבחירה לפני שנתיים. אני רואה את עצמי בתור שחקן מוביל בכדורסל הישראלי, וככה אני מתנהל ומתאמן ואחרי שבוע אימונים אני אומר לעצמי שאני בן 34 ועדיין נותן אימונים טובים, אז אני יכול להמשיך בנבחרת. כבר שנים רבות לא היה שחקן בגיל שלי בנבחרת אז אני מאושר".

(עדכון ראשון: 12:57)

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully