וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של זלאטן: "הגעתו לצרפת תהיה אירוע בלתי רגיל"

מינו ראיולה מקווה שהשבדי יצטרף לפ.ס.ז' בסופ"ש: "בדרך כלל יש עסקאות כאלה רק באנגליה". אנצ'לוטי מאושר מהגעת סילבה

לאחר שטיאגו סילבה עבר באופן רשמי לפריס סן ז'רמן תמורת 42 מיליון יורו, צפוי זלאטן איברהימוביץ' ללכת בעקבותיו ולהצטרף גם הוא לקבוצת הפאר הצרפתית עוד השבוע. "אנשים שואלים אותי אם זה בטוח ב-90 אחוז, ב-99 אחוז, אבל האחוזים לא מעניינים אותי", הבהיר סוכנו של החלוץ השבדי. "כמו שאני רואה את זה, או שיש עסקה או שאין. אין באמצע. והיום, שום דבר עדיין לא סוכם. אני מקווה שנצליח להגיע להסכם, סוף השבוע יהיה זמן טוב לדון בדברים".

"אם היתה לזלאטן בעיה לשחק בצרפת, לא הייתי טס לפריס לפני שלושה ימים", הוסיף סוכנו, מינו ראיולה. "זלאטן יהפוך את הליגה הצרפתית ליותר מעניינת, ואת הליגה האיטלקית לחלשה יותר. כשהוא יעזוב, לא יישארו עוד הרבה שמות גדולים בכדורגל האיטלקי. אני מקווה שהאוהדים הצרפתים ייהנו ממנו, והגעתו לפריס סן ז'רמן תהיה אירוע בלתי רגיל. בדרך כלל רואים עסקאות כאלה רק באנגליה".

מי שכבר חתם בקבוצה, כאמור, הוא טיאגו סילבה, לשמחתו של המאמן קרלו אנצ'לוטי. "הוא אחד משחקני ההגנה הכי טובים בעולם, ואני מאושר מהגעתו", אמר המאמן האיטלקי. "כל העולם יודע שהוא אחד הטובים, ואיתו ואיתו עם עוד כמה שחקנים תהיה לנו הגנה טובה מאוד. אני מכיר את טיאגו היטב כי אימנתי אותו חצי שנה במילאן, והמועדון שלנו עשה עבודה טובה מאוד כשהביא אלוף מסדר הגודל הזה".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully