וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "מקווה להיות מוכן למשחקים האולימפיים"

הספרדי סוחב פציעה בברך ונמצא בספק למשחקים בלונדון. נדאל: "אני מודאג, אבל ההתרגשות היא ברמת המקסימום"

בעוד 12 ימים בלבד ייפתחו המשחקים האולימפיים בלונדון ורפאל נדאל, זוכה מדליית הזהב באולימפיאדת בייג'ינג 2008, נמצא עדיין בספק קל למשחקים. "מלך החימר" סובל מפציעה קלה בברך, ונמצא בתהליכי החלמה.

הצפי הוא כי נדאל יהיה כשיר באופן מלא למשחקים, כמו גם לטקס הפתיחה של המשחקים, בו נדאל אמור להיות מי שיישא את דגל ספרד. נדאל המדורג 3 בעולם, יגיע למשחקים בצל ההדחה המרעישה שלו בטורניר וימבלדון כבר בסיבוב השני על ידי לוקאש רוסול הצ'כי. במשחקים האולימפיים יחזור נדאל ל"אול אינגלנד קלאב" בו הודח אז וינסה לשחזר את יכולתו הנהדרת מבייג'יינג 2008. היום (ראשון) התייחס נדאל לפציעתו וסיפר על התרגשותו לקראת המשחקים.

"אני עושה הכול בשביל להחלים כמה שיותר מהר. מאז הרולאן גארוס עברתי תקופה קשה, אבל עכשיו ההתרגשות היא ברמת מקסימום. אני הבן אדם שהכי מודאג מהפציעה שלי, האמינו לי, אבל אני עובד הכי קשה שאני יכול ומקווה שאהיה מוכן לחלוטין", אמר.

"לשאת את דגל ספרד במעמד כזה זה דבר בלתי נשכח. אני עכשיו חלק מתקופה מוצלחת במיוחד עבור הספורט הספרדי והלוואי שמגמת העלייה הזו רק תמשיך".

על אף שטורניר הטניס במשחקים האולימפיים אינו מוזכר בשורה אחת עם טורנירי הגראנד סלאם, בכל הקשור ליוקרה, נדאל דווקא רואה במשחקים האולימפיים הזדמנות יוצאת דופן. "זה התואר שהכי קשה לשחקן טניס לקחת, בגלל שהלחץ כל כך גדול. יש לך במהלך הקריירה רק שתיים, במקרה הטוב שלוש הזדמנויות להשתתף במעמד כזה. לכן התואר אז בבייג'ינג היה דבר גדול עבורי".

נדאל הוסיף ואמר כי אינו חש כי ביטחונו העצמי במשטח הדשא ירד. "אתה לא יכול שלא להפסיד כשאתה מתחרה נגד יריבים כל כך טובים. אתה עולה למגרש בידיעה שאתה יכול להפסיד או לנצח, יש לי כבר ניסיון של שנים ואני יודע שיש רגעים יפים וכאלו שפחות", חתם נדאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully