וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנשי עסקים תרמו לעמותה 50 אלף שקל

15.7.2012 / 11:16

מיזם האוהדים כבר גייס 400 אלף שקל. ברוכיאן: "יקרב בין דורות של אוהדים שאיבדו עניין". ניר ברקת מצא משקיע?

מיזם האוהדים של בית"ר ירושלים ממשיך לצבור תאוצה. היום (ראשון) קיבלו בעמותה חיזוק נוסף, כאשר אנשי העסקים מוטי ירוחם ומוטי בן דוד, הבעלים של חברת "מ.ל מעוף ובנייה", תרמו כ-50 אלף שקל לעמותת האוהדים. ירוחם ובן דוד ממשיכים לנסות ולרתום אנשי עסקים נוספים להירתם למיזם, ומאמינים שיצליחו בשבוע הקרוב לעשות זאת.

מי שהצטרף ביום חמישי למיזם האוהדים הוא אבירם ברוכיאן, שבירך על היוזמה. "כל דבר שיעזור להעמיד את הקבוצה על הרגליים זה ברכה", אמר ברוכיאן, "לדעתי זה יקרב הרבה דורות של אוהדים של בית"ר, שאיבדו עניין בשנים האחרונות. זה יכול לאחד את כולם, יש הרגשה של מחויבות לכל מי שקשור למועדון. הלוואי שזה יצליח בגדול, כי נמאס כבר להיות כל שנה בסימן שאלה. למועדון גדול כזה אסור להיות באוויר כל שנה, בידיעה שאולי חלילה וחס יש פירוק ובכלל אם קהל כזה עצום שצמא לעונה נורמלית שמקבלים שחקני רכש באהבה כמו שרק האוהדים שלנו יודעים נקווה שזה השנה האחרונה של סימן השאלה הזה".

כזכור, ההצטרפות למיזם נעשית באתר האינטרנט: www.amutabj.co.il

מעבר למיזם, במועדון עצמו ממתינים לבשורות מכיוון ארה"ב לאחר שאנשי עסקים אליהם הפנה ניר ברקת את איציק קורנפיין הביעו נכונות לסייע למועדון בסכום של מעל מיליון דולר. במועדון מחכים שכל הדברים יהיו סגורים והכסף ייכנס לקופת המועדון לפני שאפשר יהיה באמת לבשר על משהו בנושא. במידה שהתרומה המדוברת תצא לפועל, יידרשו לבית"ר 6-4 מיליון שקל לעמוד על הרגליים, מה שאומר שהתגייסות מאסיבית של האוהדים יכולה להקנות להם כ-50 אחוז מהבעלות על המועדון, במידה שאכן יצטרפו אליהם אנשי עסקים אותם צפוי איציק קורנפיין לגייס.

ארגון "שותפות שראקה", הפועלת לשוויון יהודי-ערבי בישראל, הגיבה לעמותת האוהדים המקבלת את התמיכה של מספר גופים בעיר: "תרומת אנשי עסקים לבית"ר ירושלים כמו גם ההירתמות של ניר ברקת לטובת הקבוצה צריכה לכלול שינוי מדיניות של הקבוצה ביחס לשילוב שחקנים ערבים והפסקת קריאות גזעניות נגד ערבים מצד חלק מהאוהדים. על ראש עיריית ירושלים לזכור כי בעיר שהוא עומד בראשותה התחוללו לכאורה מהומות גזעניות על ידי חלק מאוהדי הקבוצה, שהמשיכו מגמה של התבטאויות גזעניות נגד ערבים במהלך חלק מהמשחקים של הקבוצה. על ראש העירייה לזכור כי הוא אינו מייצג בתפקידו רק יהודים, אלא עומד בראש עיר שיש בה גם תושבים ערבים, ועל כן אחריותו, יחד עם אחריות הנהלת הקבוצה, לדאוג כי בית"ר ירושלים תצטרף אל קבוצות כדורגל אחרות שבהן שותפים שחקנים ערבים".

גם יובל נעים הפתיע והצטרף לעומתת האוהדים של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully