וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גם יובל נעים הצטרף לעמותת האוהדים

14.7.2012 / 12:30

המאמן שעזב אשתקד הפתיע: "בית"ר זה הלב של הכדורגל הישראלי, זה המינימום שאני יכול לעשות עבור האוהדים האלה"

לזה אוהדי בית"ר ירושלים לא ציפו. יובל נעים, המאמן שעזב אשתקד את הקבוצה בטונים מעט צורמים הצטרף למיזם האוהדים, שילם 1,080 שקל והפך לחבר מן המניין בעמותת האוהדים. נעים אמר לאחר הצטרפותו: "זה שעזבתי, זאת הייתה סיטואציה שמאמן נתקל בה במהלך הקריירה. אין לזה קשר ברמה האישית, כי בית"ר זה הלב של הכדורגל הישראלי וזה המינימום שאני יכול לעשות עבור כל מה שקיבלתי מהאוהדים האלה".

נעים המשיך ואמר: "השיר הכי חזק ביציע מתחיל במילים "לעולם לא תיפלי כי אנחנו ביחד", אלה מילים חזקות ואולי זהו רגע האמת של האוהדים להוכיח שזה לא רק שיר ביציע, אלא קהל חזק ומאוחד, שנרתם בכל הכוח הגדול שיש לו כדי להציל את המועדון ולהחזיר את בית"ר להיות אימפריה בכדורגל הישראלי".

נעים מצטרף לאבירם ברוכיאן שהצטרף אתמול בלילה למיזם כאשר לפניהם הצטרפו אלי אוחנה ושמוליק לוי. ביום שלישי הקרוב תקיים העמותה מסיבת עיתונאים יחד עם יו"ר הקבוצה והמאמן אלי כהן ולאחריה מקווים בעמותה לדחיפה גדולה יותר יותר. מוועד העמותה נמסר כי " ישנה התעניינות גדולה סביב המיזם ברמות שלא דומות למיזם הקודם".

עמותת האוהדים מחפשת מתנדבים על מנת להתחיל כבר במהלך השבוע הקרוב לבצע שיחות לכל הרשימה המאורגנת שיש למועדון, של אלפי אוהדים שרצו בעבר להיות חלק ממועדון אוהדים, בתקוה שיירשמו למיזם. העמותה פירסמה גם הודעה באתר האינטרנט שלה, וכאמור, מאמצע השבוע צפויה להעביר הילוך בנושא.

ההצטרפות לעמותה נעשה דרך אתר האינטרנט:

www.amutabj.co.il

אלי אוחנה על עמותת האוהדים: "מיזם שיכול להוביל את המועדון למקום טוב"

גם שמוליק לוי הצטרף: "אסייע ככל שאוכל"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully