וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' ויזרעאלי מועמדים להחליף את רוט בחולון

15.7.2012 / 9:36

רכזי אשקלון וירושלים עשויים להגיע לקבוצתם לשעבר במקום השחקן שסיכם במכבי. גורם בקבוצה: "לא יכולנו לעמוד בדרכו"

בהפועל חולון יחלו היום (ראשון) להתכונן ליום שאחרי מורן רוט. הרכז שסיכם במכבי תל אביב היה השחקן המרכזי בסגל של דן שמיר בעונה שעברה, ובקבוצה האמינו שיהיה כך גם העונה, אך לא התכוונו לעמוד בדרכו. "כשבא שחקן ורוצה לעשות מהלך שיקדם את הקריירה שלו, אתה לא עומד בדרכו", אמרו גורמים בקבוצה הבוקר, "מורן ישאר סמל של הפועל חולון. אנחנו באמת מאחלים לו בהצלחה". דובר הפועל חולון הוסיף: "חובה לציין שבחולון אין טענות על התנהלותו של השחקן והשיחות הישירות אשר התנהלו בינו לבין מכבי תל אביב. אלו הן שיחות לגיטימיות ובהתאם לחוזהו. המועדון מודה לשחקן ומאחל לו בהצלחה"..

בחולון לא הכחישו כי השחרור מחוזהו של רוט והפיצוי הכספי שהם קיבלו יעזור לקבוצה בפן הכלכלי. עלות שכרו של רוט, בתוספת אותו פיצוי, חוצה את רף מיליון השקלים, סכום משמעותי מאוד לקבוצה שמגרדת את תקציב המינימום בשנים האחרונות.

כעת בחולון יתפנו לנסות ולצרף מחליף בכיר לרוט, כששני המועמדים המובילים בשלב זה הם גוני יזרעאלי, שחקן הקבוצה לשעבר שקיבל אישור מהפועל ירושלים לנהל מגעים עם קבוצות אחרות וניב ברקוביץ', שגם הוא שיחק בפחים כבר, ואף שוחח עם דן שמיר. קיימת אפשרות שחולון תוותר על רכז ישראלי, תצרף גארד זר לצד אופיר פרחי ושלומי הרוש, ותנסה ללכת על גבוה ישראלי כשבין המועמדים נמצאים ליאור חכמון, ניר כהן ויוני ניר.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully