וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: ג'ניפר קפריאטי וגוסטבו קוורטן נכנסו להיכל התהילה

האמריקנית נשמעה נרגשת במהלך הטקס ובכתה: "התמודדתי עם הרבה קשיים". הברזילאי אמר: "תמיד כיף לשחק על חימר"

שני טניסאי העבר ג'ניפר קפריאטי וגוסטבו קוורטן זכו הערב (שבת) לכבוד הגדול ונכנסו להיכל התהילה של הטניס העולמי, בסופו של טקס שנערך בניופורט, ארצות הברית. קפריאטי בת ה-36 קיבלה את הכבוד והוצגה על ידי מוניקה סלס, שבעצמה נכנסה להיכל התהילה בשנת 2009. האמריקנית, שזכתה בקריירה שלה בשלושה תארי גרנד סלאם, פרצה בבכי במהלך הנאום שלה ונראתה נרגשת מאוד.

"הצלחתי להתמודד עם הרבה קשיים, ובכל זאת לזכות במדלית זהב, בשלושה תארי גרנד סלאם וגם להיכנס להיכל התהילה", אמרה קפריאטי, "זה ציון דרך שלא האמנתי שאצליח להשיג. עברתי מסע ארוך. רק כשאני מסתכלת היום בדיעבד אני רואה כמה דברים הצלחתי להשיג וכמה מכשולים הצלחתי לעבור". כזכור, קפריאטי הצליחה כבר בגיל 14 להגיע לחצי גמר הרולאן גארוס ב-1990. שלוש שנים מאוחר יותר, הסתבכה קפריאטי עם סמים ובעיות נוספות ועזבה את הסבב לאחר אליפות ארצות הברית הפתוחה ב-1993. הצרות שלה לא נגמרו שם, ובאותה השנה ממש היא נעצרה לאחר שנתפסה גונבת מחנות בקניון ופעם נוספת ב-1994 על שימוש במריחואנה. בנוסף, היא גם בילתה תקופה מסוימת במוסד לשיקום מסמים.

קפריאטי מרגישה עד היום שעזבה את המשחק מוקדם מדי בגלל פציעות, שגרמו לה לתלות את המחבט ב-2004. "היה קשה לעזוב את המשחק בגיל צעיר. זה כמו לעזוב מישהו שאתה אוהב וכשאתה מסיים מערכת יחסים, אז חלק ממך נגמר. זה לא היה קל לאבד פתאום משהו שכל כך אהבתי. לקח לי קצת זמן לקבל את הפרישה שלי ולהשאיר אותה מאחורי".

קוורטן הברזילאי שהה 43 שבועות במקום הראשון והיה אחד משחקני החימר הטובים ביותר של תקופתו כשזכה ברולאן גארוס ב-1997, 2000 ו-2001. "אני מאמין שחימר הוא המשטח עליו אתה אמור לסבול יותר", אמר גוגה, "אתה צריך להיות על המגרש הרבה שעות ולהשתמש בכל נשק שיש לך ולהילחם כמו לוחם אמיתי. כיף לנסות את זה".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully