וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים חתמה את הקמפיין עם ניצחון

הבנות של רבי גברו 47:58 על פורטוגל במשחק לפרוטוקול בלבד, וסיימו את הקמפיין עם מאזן 4:4. 14 נקודות ללויצקי

נבחרת הנשים של ישראל הצליחה מעט להמתיק את הטעם החמוץ שקיבלנו בשבוע האחרון אחרי שהתברר כי היא לא תשחק באליפות אירופה הקרובה. הנבחרת של אלי רבי שהופיעה בכל שלוש האליפויות האחרונות והפעם נכשלה במוקדמות חתמה את הטורניר עם ניצחון 47:58 בארץ על פורטוגל, והשלימה מולה ניצחון כפול אחרי שלפני כשבועיים היא ניצחה אותה 60:62 בחוץ.

המשחק עצמו היה כאמור לפרוטוקול בלבד בעקבות ההפסד להונגריה לפני שלושה ימים. ובכל זאת, הנבחרת בכחול לבן עלתה במטרה ברורה לסיים עם ניצחון וטיפסה ל-2:6 מהיר אחרי שתי נקודות של שי דורון. הפורטוגליות לא איפשרו לברוח וקורייה השאירה את הנבחרת שלה במשחק עם שתי נקודות שחתמו רבע צמוד 12:14 לישראל.

ראשידה אלוהים הצליחה לייצר מומנטום בצד הישראלי בפתיחת הרבע השני והצעידה את הנבחרת ל-13:20, אבל אוליביירה הקטינה מהקו. בשוויון 28:28 אורטל אורן סיימה עם שתי נקודות מהקו והורידה את ישראל ליתרון 28:30 למחצית. קטיה לויצקי פתחה בסערה את הרבע השלישי ובהמשך שלשה של לירון כהן סידרה יתרון שש למקומיות. לפורטוגליות לא היו מספיק תשובות, ועד סוף הרבע השלישי ישראל ברחה ל-35:45. הרבע האחרון הפך לגארבג' טיים מתמשך, וישראל סיימה בסופו של דבר עם הניצחון 47:58.

קלעו לישראל: קטיה לויצקי 14 (8 ריבאונדים), שי דורון 12, לירון כהן 11, שירן צעירי ואורטל אורן 6 כל אחת, בראשידה אלוהים 4, נועה גנור 3, ג'ניפר פליישר 2. לפורטוגל: דה סילבה ואוליביירה 11 כל אחת.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully