וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס פודולסקי: "מקווה שרובין ואן פרסי יישאר בארסנל"

חלוץ התותחנים הטרי מקווה לשתף פעולה עם ההולנדי: "יהיה נהדר לשחק איתו". על ונגר: "יש לו עקרונות והוא לא יתפשר"

לוקאס פודולסקי משוכנע שהוא יכול להיכנס לנעליים של רובין ואן פרסי, שעשוי לעזוב את ארסנל הקיץ. הגרמני הבינלאומי, שחתם במועדון הצפון לונדוני עוד לפני היורו תמורת 11.7 מיליון ליש"ט, הגיע כביכול כדי לסייע לחלוץ ההולנדי בהתקפה, אך מאז ההודעה של ואן פרסי שלא יחדש את חוזהו דובר רבות על כך שפרינץ פולדי עשוי להיות דווקא זה שיבוא במקומו ולא לידו.

פודולסקי היה מעדיף שוואן פרסי יישאר בארסנל, אבל אומר שהוא מוכן גם להיכנס לנעליו. "כל מה שאני יכול להגיד הוא שלוואן פרסי היה מאזן מדהים בעונה החולפת ואני מקווה שיש איזו שהיא דרך בה הוא יישאר בארסנל", אמר פודולסקי ל-espn, "יכול להיות נהדר לשחק איתו, אבל זה לא בשליטתי. אני בעצמי יכול לשחק כחלוץ מטרה, כחלוץ שני או כמישהו שמגיע מאגף שמאל או מהאמצע. כל עוד אני נותן את כל כולי לקבוצה אני אהיה מאושר. לכן, אני שמח לשמוע שאנשים אומרים שהעבודה ההגנתית שלי השתפרה בשנים האחרונות. עבדתי קשה על החלק הזה במשחק שלי".

הגרמני בן ה-27 גם הגן על המנג'ר החדש שלו ארסן ונגר: "יש לו רקורד אחרי שהביא את ארסנל לליגת האלופות בכל עונה והמוניטין שלו בגרמניה ובכל אירופה הם טובים מאוד. מה שאני אוהב אצלו זה את התשוקה למשחק ההתקפי. הוא רוצה לשחק עם סגנון ויצירתיות תמיד. אלו העקרונות שלו והוא לא יתפשר עליהם אף פעם. יש אנשים שמאוכזבים ממנו, אבל הם צריכים להבין איזה מאמן מצוין יש להם. מר ונגר היה יכול לעבור למועדון אחר, אני בטוח, אבל הוא בחר להישאר ולבנות משהו לטווח הרחוק. הוא חי ומת על הדעות שלו וארסנל היא הבייבי שלו. המוניטין שלו נבנו על שיפור שחקנים ואם זה יעזור לי להשתפר אשמח מאוד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully