וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "לשאת את דגל ספרד יהיה רגע מרגש מאוד"

השור ממאיורקה קיבל את הדגל אותו יישא בטקס פתיחת האולימפיאדה בטקס: "מקווה שנמשיך ליהנות מהצלחות במדינה"

רפאל נדאל עבר לאחרונה תקופה לא הכי מוצלחת כשהפסיד כבר בסיבוב השני בווימבלדון ללוקאש רוסול הצ'כי, שדורג באותה התקופה במקום ה-100 בעולם. הספרדי, המדורג שלישי בעולם, רוצה לשפר את הרושם שהותיר בלונדון באולימפיאדה והיום (שבת) הוא הגיע לוועד האולימפי הספרדי על מנת לערוך טקס חגיגי לקראת פתיחת המשחקים, בזכות העובדה שהוא זה שיניף את הדגל הספרדי בטקס הפתיחה החגיגי.

"זה יהיה בלתי נשכח", אמר נדאל הנרגש, "בשבילי, להניף את דגל ספרד ולייצג את המדינה בלונדון זה כבוד גדול. זה יהיה אחד הרגעים הכי מרגשים בקריירה שלי. אני מקווה מאוד שספרד תמשיך בהצלחות מהשנים האחרונות". רפא התייחס גם לסיכויים של מדריד לארח את האולימפיאדה ב-2020: "אני חושב שמדריד עשתה עבודה נהדרת בהכנות. מגיע למדריד לארח את המשחקים יותר מאשר לכל עיר אחרת. אני כנראה אראה את המשחקים רק כצופה, אבל זה עדיין יהיה אירוע בלתי נשכח. באולימפיאדת ברצלונה ב-1990 הייתי רק בן שש אבל אני זוכר ממנה הרבה. כל הספרדים יהיו גאים מאוד אם האולימפיאדה תערך במדריד ב-2020".

נדאל התייחס גם לבעיות הברכיים שלו ואמר: "אני עובד קשה מאוד בכל יום על מנת להחלים ולהגיע במצב טוב למשחקים. אני עושה כל מה שאפשרי על מנת להתאושש. אני מאמין ומקווה שאהיה כשיר ב-100 אחוזים. אני מקווה שהדברים ישתפרו. המטרה שלי היא להגיע ללונדון בשיא המוכנות, לשם כך אני חייב לעבוד קשה מאוד בכל יום". השור ממאיורקה התייחס גם לשנת 2012 מבחינתו: "אני חושב שזו שנה מצוינת מבחינתי. אני נהנה לשחק טניס. בחודשים האחרונים שיחקתי אולי את הטניס הכי טוב בקריירה שלי". נדאל התייחס לכך שעליו לשמור על התואר מבייג'ינג ואמר: "זה יהיה קשה מאוד, אני מרגיש בר מזל שהצלחתי לזכות במדלית זהב, אבל יש היום בסבב כמה מהשחקנים הכי טובים אי פעם כך שכל משחק הוא קשה".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully