וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלנקה ולאסיץ' הודיעה: "לא אשתתף באולימפיאדה"

הקופצת לגובה הקרואטית לא הספיקה להחלים מניתוח בקרסול ותחמיץ את המשחקים: "לא רוצה לקפוץ מתחת לרמה שלי"

אחרי תקופה ארוכה בה הייתה בספק, הודיעה היום (שבת) הקופצת לגובה בלנקה ולאסיץ' הקרואטית כי לא תשתתף באולימפיאדת לונדון 2012. הקופצת בת ה-28, שמחזיקה בתוצאה השנייה הכי טובה אי פעם של 2.08 מטר והייתה אחת הפייבוריטיות לזכייה במדלית זהב בלונדון, עברה השנה ניתוח בקרסולה ותהליך החלמה.

"דחיתי את ההחלטה לגבי ההשתתפות שלי בלונדון, אבל הזמן הולך ואוזל וזמן זה הדבר היחיד לו אני זקוקה כרגע", כתבה ולאסיץ' באתר הרשמי שלה והוסיפה שהמצב הבריאותי שלה הולך ומשתפר אבל לא מספיק כדי שתהיה לה אפשרות לזכות במדלית זהב בלונדון: "לא אהיה מסוגלת להיכנס לכושר שיא בזמן כדי להשתתף במשחקים האולימפיים. אני לא רוצה לקפוץ מתחת לרמה הרגילה שלי, אז ההחלטה הכי טובה היא להישאר בבית ולהמשיך בתהליך ההחלמה".

ולאסיץ' סבלה מחוסר מזל בכל הנוגע לפציעות גם בעבר, כשבשנת 2005 כמעט ולא התחרתה בשל ניתוח שעברה בבלוטת התריס. היא זכתה במדלית זהב באליפות העולם ב-2007 וכסף באולימפיאדת בייג'ינג ב-2008. ולאסיץ' זכתה במדלית זהב גם באליפות העולם ב-2009 וסיימה במקום השני באליפות העולם בדרום קוריאה ב-2011 אחרי שנאבקה בפציעה בברכה.

ולאסיץ' הוסיפה בהודעה הרשמית שלה כי היא כבר מחכה לעתיד: "אני מרגישה שזה רק שלב לא טוב בקריירה שלי ואני מחכה ומסתכלת קדימה לעוד הרבה שנים מוצלחות של קפיצה. זו ההזדמנות שלי להתחלה חדשה. תודה לכל האנשים שתמכו בי ועזרו לי במהלך השנה הזו ולכל העמיתים שלי אני רוצה לאחל בהצלחה בלונדון".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully